معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یزد از ثبت نام 172 نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یزد در پویش "مجاهدین واکسیناسیون" خبر دا
کد خبر: ۱۳۳۸۵۱۰

به گزار ش خبرنگارجام آنلاین یزد ، دکتر علی دهقانی با بیان این خبر اظهار داشت: در پویش مجاهدین واکسیناسیون،  از 172 نفر از دانشجویان عضو ستاد فعالیت‌های جهادی، کانون‌های فرهنگی، انجمن‌های علمی، شورای صنفی و تشکل‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی  یزد ثبت نام کرده اند.

وی با بیان این که دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یزد از ابتدای همه گیری ویروس کووید ۱۹ فعالیت چشم گیری در عرصه های مختلف داشته اند افزود: اکنون نیز با مشارکت در پویش "مجاهدین واکسیناسیون" برای خدمت رسانی به مردم آماده ارائه خدمت هستند.

دهقانی با تاکید بر مشارکت دانشجویان در این امر خداپسندانه گفت: همه نهادهای دانشجویی اعم از تشکل‌های اسلامی، کانون‌های فرهنگی، انجمن‌های علمی، همتایاران سلامت و شوراهای صنفی می‌توانند با ثبت‌نام در این سامانه با عنوان مجاهدین واکسیناسیون در این امر مشارکت کنند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یزد تصریح کرد:  تاکنون بیش از ۸ هزار نفر دانشجو از دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در این سامانه ثبت نام کرده‌اند و با پیوستن به این پویش در روند واکسیناسیون ملی کمک حال کادر درمان و بهداشت  خواهند بود

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها