رسانه های قزوین در زمانه رونق هم فقیر بودند
نماینده مردم قزوین در مجلس در دیدار از روزنامه جم جم استان به مناسبت روز خبرنگار:

رسانه های قزوین در زمانه رونق هم فقیر بودند

دکتر لطف اله سیاهکلی مرادی در بازدید میدانی از محله هادی آباد:

هم افزایی مدیران شهری در رفع مشکلات محلات جنوب شهر الزامی است

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با حضور در محله هادی آباد و در گفت وگو با کسبه و سکنه این خیابان، مشکلات و دغدغه های آنها را مورد بررسی قرار داد.
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با حضور در محله هادی آباد و در گفت وگو با کسبه و سکنه این خیابان، مشکلات و دغدغه های آنها را مورد بررسی قرار داد.
کد خبر: ۱۳۳۸۴۸۹

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین قزوین؛ دکتر لطف اله سیاهکلی مرادی در این بازدید میدانی که نمایندگانی از سازمان های فضای سبز و پسماند شهرداری نیز وی را همراهی می کردند، به مشکلات سکنه و کسبه محله هادی آباد پرداخت و با و ریش سفیدان این محله در خصوص مشکلات اهالی به گفت وگو نشست.

وی با بیان اینکه، هم افزایی تمام مدیران استانی در رفع مشکلات محلات جنوب شهر الزامی است، افزود: ظرف یک هفته سازمان آب و فاضلاب استان قزوین به همراه سازمان پسماند شهرداری قزوین، موظف به پیگیری و مشکلات فاضلابی و بهداشتی این منطقه هستند.

دکتر سیاهکالی مرادی با بیان اینکه پیگیر بوستانی جدید در منطقه هادی آباد هستیم، ادامه داد: نبود سرانه فضای سبز مناسب در این خیابان و محله از دیگر معضلات است که با رایزنی با سازمان فضای سبز شهرداری مقرر شد به زودی پارک مجاهد چمن کاری شود.

وی همچنین با حضور در مسجد امام علی محله هادی باد، با هیات امنای این مسجد به گفت وگو پرداخت و با توجه به محدودیت فضای این مسجد و نیاز به گسترش و خرید پلاک های جنبی آن که دغدغه این هیات امنای آن بود، مطالبی را بیان کرد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی همچنین در خصوص توزیع بسته های غذایی که متولیان این مسجد با وجود بیماری کرونا، در اقدامی خودجوش هر ماهه میان افراد مستمند توزیع می کنند، به گفت و گو پرداخت و در خصوص کمک به این خیریه قول مساعد داد.

گفتنی است؛ اگو نبودن سیستم فاضلابی خیابان هادی آباد که در زمان بارندگی باعث سرریز شدن چاه فاضلاب و ایجاد بوی تعفن در این خیابان می شود، اصلی ترین دغدغه اهالی بود که نماینده مردم قزوین در تماس با مدیرعامل شرکت آب و فضلاب استان در خصوص رفع این مشکل گفت و گو کرد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها