نیروهای اشغالگر آمریکایی دهها تروریست داعشی را از زندان تحت کنترل شبه نظامیان وابسته به خود به پایگاه غیرقانونی‌شان در الشدادی منتقل کردند.
کد خبر: ۱۳۳۸۳۵۷

به گزارش جام جم آنلاین، نیروهای اشغالگر آمریکایی دهها تروریست داعشی را که در زندان های شبه نظامیان قسد وابسته به واشنگتن، در منطقه قامشلی در شمال سوریه قرار داشتند، به پایگاه غیرقانونی اشغالگران در الشدادی در جنوب الحسکه منتقل کردند.

منابع سوری با اشاره به این موضوع آنرا را در راستای سیاست های کاخ سفید برای آموزش و سرمایه گذاری روی تروریستها و استفاده از این تکفیری ها در اقدامات تروریستی که به نفع طرحهای آن است، دانستند.

منابع اختصاصی به سانا گفتند که بالگردهای آمریکایی ویژه انتقال نظامیان، در فروگاه اشغالگران آمریکایی در شهر الشدادی در حومه جنوبی حسکه فرود آمدند و در این بالگردها حدود ۶۰ داعشی قرار داشت که از زندان موسوم به نافکر در شهر قامشلی پس از اینکه واکسن کرونا برای آنها زده شد، به این پایگاه آورده شدند.

این منابع اعلام کردند: بیشتر تروریستهایی که منتقل شده اند تابعیت عراقی دارند و در میان آنها تروریستهای سعودی و تونسی وجود دارد.

سانا گزارش داد: نیروهای اشغالگر آمریکایی به طور عمد تروریست های داعش را از زندانهای شبه نظامیان قسد به پایگاههای اشغالگران آمریکایی در منطقه الجزیره سوریه منتقل می کنند تا آنها را آموزش داده و مورد حمایت لجستیکی برای انجام اقدامات تروریستی علیه ساکنان منطقه و مواضع ارتش سوریه، قرار دهند.

بر اساس این گزارش؛ شماری از تروریستها به پایگاه اشغالگران در منطقه التنف در مرز سوریه و اردن برای انجام اقدامات تروریستی ضد مواضع ارتش سوریه و غیرنظامیان منتقل می شوند.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها