دزد حرفه‌ای که برای سرقت 100 گوشی در یک روز با دزد کهنه‌کار شرط‌ بندی کرده بود در جریان پنجمین سرقت خود دستگیر شد.
کد خبر: ۱۳۳۸۲۶۹

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، روزهای پایانی هفته گذشته مردی به پلیس110 تهران زنگ زد و خبر داد هنگام عبور از محله‌ای در شرق تهران، سارقی گوشی 50میلیون تومانی‌اش را قاپیده و فرارکرده است. این در حالی بود که سه مرد دیگر هم به فاصله زمانی کوتاه نزد پلیس رفته و از همان سارق شکایت کردند.

ساعاتی بعد سارق قصد سرقت پنجم خود را داشت که مردم او را کتک زده و ناکام ماند و بازداشت شد.

متهم دیروز نزد بازپرس کشیک دادسرای ناحیه34 تهران منتقل شد و به سرقت‌های سریالی‌اش به شیوه گوشی‌ قاپی اعتراف کرد و برای ادامه تحقیقات راهی بازداشتگاه پلیس آگاهی تهران شد.

در جریان جلسه تحقیق فرصتی دست داد تا با این سارق گفت‌وگو کنیم که در ادامه می‌خوانید.

چطور خلافکار شدی؟

ورشکسته و به پیشنهاد دوستم، سارق گوشی شدم. اوایل چندبار از مالباخته‌ها کتک خوردم تا اینکه آموزش‌دیده و سارقی حرفه‌ای شدم.

چند بار زندان رفتی؟

چهارمرتبه و هر بار با سپردن وثیقه آزاد شده و دوباره سرقت‌ های گوشی انجام ‌داده و با فروش آنها رد مال‌های قبلی را می‌دادم و این روند چند بار ادامه داشت.  

از سرقت آخر بگو.

چهارمین بار که زندانی شدم با یک دزد حرفه‌ای هم‌سلول شدم. او گوشی قاپ بود و نوچه‌های فراوان داشت. من سارق تک‌رو بودم و هر طورشده می‌خواست من نوچه‌اش شوم. در حضور هم‌سلولی‌هایمان شرط‌بندی کرد که اگر آزاد شوم و در نصف‌روز در شرق‌تهران 100عدد گوشی از مردم سرقت کنم، 300میلیون تومان بگیرم و اگر باختم نوچه او شوم. من سرقت‌ها را شروع کردم و نوچه‌های او مرا زیرنظر داشتند که در جریان سرقت پنجم دستگیر شدم.

گروه حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها