نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس:

خودروسازان داخلی خیال نکنند نور چشم هستند

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از سازمان سنجش در نامه‌ای به دادستان کشور، خواهان ممنوع‌الخروج شدن رئیس سازمان سنجش و برخی مدیران آن شد.
کد خبر: ۱۳۳۸۲۵۸

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، احمد نادری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در توئیتر خود نوشت: "برای جلوگیری از تکرار سناریو خروج از کشور، در نامه‌ای به دادستان محترم خواهان ممنوع‌الخروج شدن رئیس سازمان سنجش و برخی مدیران آن شدم.

یکی از مهره‌های کلیدی وزارت علوم که ظلم‌های فراوانی در سال‌های قبل به دانشگاهیان کرد، به رغم مفتوح بودن پرونده‌اش در کمیسیون اصل ۹۰ از کشور خارج شد. "

در نامه احمد نادری رئیس هیئت تحقیق و تفحص از سازمان سنجش، خطاب به حجت‌الاسلام منتظری دادستان کل کشور آمده است: نظر به تصویب قاطع نمایندگان شریف ایران در صحن مجلس شورای اسلامی مبنی بر تحقیق و تفحص از سازمان سنجش آموزش کشور و با توجه به شکایات و مستندات و بررسی‌های اولیه انجام شده نسبت به سو عملکرد و تخلفات رئیس و مدیران این سازمان، متاسفانه باخبر شدیم آقای ابراهیم خدایی (رئیس سازمان) به بهانه فرصت مطالعاتی قصد خروج از کشور دارند.

همچنین شائبه خروج برخی از مدیران این سازمان نیز با عنایت به شکایات و تخلفات گسترده وجود دارد؛ بنابراین خواهشمند است دستور مقتضی جهت ممنوع‌الخروج شدن ایشان را صادر فرمایید تا خللی در فرایند تظلم‌خواهی مردم و صیانت ازحقوق بیت‌المال رخ نداده و امکان فرار از بار مسئولیت و پاسخگویی برای این فرد میسر نشود.
 
درخواست ممنوع‌الخروج شدن رئیس سازمان سنجش
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها