پدر یکی از اسرای فراری زندان جلبوع که رژیم صهیونیستی بامداد امروز دوباره وی را بازداشت کرد، جزئیات آخرین تماس تلفنی میان خود و پسرش را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۳۳۸۲۱۶
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز (یکشنبه) دو اسیر باقی مانده از عملیات فرار از زندان «جلبوع» یعنی «ایهم کممجی» و «مناضل انفیعات» را بازداشت کردند.

بر اساس گزارش «دنیا الوطن»، پدر ایهم کممجی در همین باره گفت، پسرش لحظاتی قبل از بازداشت با وی تماس گرفته و گفته، برای حفاظت از ساکنان منزلی که در آن است، خود را تسلیم خواهد کرد.

وی افزود، رژیم صهیونیستی هیچ اطلاعاتی درباره پسرش به خانواده نداده و ایهم علیرغم اینکه هیچ سلاحی نداشته، توانسته خود را به جنین برساند.

پدر ایهم در ادامه از صاحبان منزلی که حدود دو هفته این اسیر را به همراه مناضل انفیعات در خانه خود جای داده‌اند، قدردانی کرد و افزود: الحمدلله آن‌ها دو هفته را خارج از زندان و آزاد بودند. زنده خواهم ماند تا ازدواج ایهم و بچه‌دار شدن وی را ببینم.

بنا به گزارش رسانه‌های صهیونیستی، «شاباک» منزلی که این اسرا درآن قرار داشته‌اند را شناسایی کرده و دو نفر دیگر نیز که به اسرای مذکور کمک کرده‌اند، بازداشت شده‌اند.

شش اسیر فلسطینی پانزدهم شهریور موفق شدند از طریق حفر تونل در زندان فوق امنیتی جلبوع واقع در شمال فلسطین اشغالی، از زندان فرار کنند. رژیم صهیونیستی از همان ساعات اولیه جستجو برای پیدا کردن این اسرا را آغاز کرد و بنا به گزارش‌ها بیش از ۳۰ میلیون دلار برای این عملیات جستجو خرج کرد. 

چهار اسیر دیگر یعنی «محمد العارضه»، «محمود العارضه»، «زکریا زبیدی» و «یعقوب القادری» در اواخر هفته گذشته بازداشت شدند.

رژیم صهیونیستی تحت فشار‌های همه‌جانبه و پس از حدود یک هفته اجازه دیدار وکیل با دو نفر از مجموع چهار اسیر دوباره بازداشت شده جلبوع را داد و اسرا در این دیدار جزئیاتی از وضعیت و شکنجه خود فاش کردند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها