راز مرد دو زنه پس از قتلش فاش شد

قتل به خاطر افزایش قیمت!

پرونده ساقی مشروبات الكلی كه در جریان درگیری با مشتری‌اش به قتل رسیده بود، در دادگاه كیفری یك استان تهران رسیدگی شد. پس از قتل، راز دو زنه بودن مقتول فاش شد.
کد خبر: ۱۳۳۸۰۹۳

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، رسیدگی به این پرونده از سال 97 و پس از درگیری مرگباری در یك پارك در اسلامشهر آغاز شد.

در بررسی‌های مقدماتی مشخص شد، مقتول، مرد 35 ساله‌ای به نام فرید است كه با ضربه‌های چاقو از پا درآمده بود.

شاهدان ماجرا مرد 30 ساله‌ای به نام محمود را به عنوان عامل جنایت معرفی كردند كه متهم در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد.

با تكمیل تحقیقات در دادسرا مشخص شد، مقتول دو همسر داشته كه آنها شناسایی شده و با صدور كیفرخواست پرونده به دادگاه كیفری یك استان تهران ارسال شد.

در جلسه رسیدگی به این پرونده در شعبه هفتم دادگاه كیفری یك استان تهران، همسر اول مقتول گفت: «من و فرید سال‌ها بود ازدواج كرده و صاحب فرزند نمی‌شدیم. بعد از قتل او متوجه شدم، شوهرم زنی را صیغه كرده و از او صاحب فرزندی است.»

در ادامه همسر صیغه‌ای فرید از طرف فرزند صغیرش درخواست قصاص قاتل را مطرح كرد.

سپس محمود در جایگاه دفاع قرار گرفت و گفت: «فرید ساقی مشروب بود و سر قیمت با او درگیر شدم، اما او دست‌بردار نبود و مدام به من حمله می‌كرد. سرانجام هم این درگیری‌ها با قتل پایان گرفت.»

در ادامه جلسه دادگاه تجدید شد و متهم برای دومین بار پای میز محاكمه قرار گرفت. متهم در این جلسه در دفاع از خود گفت: «فرید مشروب می‌فروخت و بر سر قیمت با هم به مشكل برخوردیم. او ابتدا قیمت آن را 50 هزار تومان اعلام كرد، اما وقتی برای خرید سراغش رفتم، 30 هزار تومان گران كرد. همین باعث درگیری ابتدایی ما شد. این درگیری چند بار دیگر ادامه پیدا كرد تا این‌كه شب حادثه در پارك او را دیدم و با هم درگیر شدیم. او با چاقو ضربه‌ای به سرم زد كه زخمی شدم. دوستانم مرا به بیمارستان بردند. وقتی پانسمان كرده و مرخص شدم، او دوباره به من حمله كرد و این بار برای دفاع از خودم او را زدم. البته ناخواسته چاقو به سینه او برخورد كرد و قصد كشتنش را نداشتم.»

در ادامه چهار متهمی كه در درگیری شركت داشتند، به دفاع از خود پرداخته و مدعی شدند برای میانجیگری وارد دعوا شده بودند.»

پس از آخرین دفاع متهم و وكیل مدافعش، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.»

گروه حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها