«X ۵ M ۲۰۲۲» را می‌توان یکی از جذاب‌ترین خودرو‌های بی ام و دانست که با ۶۰۰ اسب بخار قدرت و شاسی تنظیم شده بهترین نسخه بی ام و به شمار می‌رود.
کد خبر: ۱۳۳۷۵۴۰

به گزارش جام جم آنلاین، X۵ M ۲۰۲۲ را می توان یکی از جذاب ترین خودروهای بی ام و دانست که با ۶۰۰ اسب بخار قدرت و شاسی تنظیم شده وحشی‌ترین نسخه بی ام و به شمار می رود.

برخی معتقد هستند که طراحی آن به اندازه «X۶ M» جذاب نیست اما دارای فضای بار خوبی است و هر دو سبک بدنه دارای کابین‌ های مجلل با مواد غنی و ویژگی‌های درجه یک هستند.

همچنین این خودرو دارای یک موتور ۸ سیلندر دوقلو توربو است که با کمک یک گیربکس اتوماتیک فوق العاده و یک سیستم چهارچرخ محرک عقب حرکت می کند.

بی ام و برای سال ۲۰۲۲ تغییرات جزئی را در X۵ M ایجاد کرده است که شامل بلوتوث پیشرفته در هر مدل و حذف شارژ دستگاه بی سیم از لیست ویژگی‌های استاندارد است.

سایر تغییرات کوچک شامل رنگ بیرونی جدید Dravit Grey Metallic، روکش چرمی Silverstone Extended Merino و بسته‌های آپشن است.

این خودرو دارای امکاناتی مانند اسب بخار اضافی، سیستم اگزوز پر سر و صدا، حالت منحصر به فرد Track و چرخ‌ها و لاستیک‌های عقب با قطر بزرگتر است.

اگر بخواهیم مشخصات فنی آن را بگوییم، X۵ M دارای موتور ۴.۴ لیتری V-۸ است که دارای دو توربوشارژر است که می‌تواند ۶۰۰ اسب بخار قدرت و ۵۵۳ پوند فوت گشتاور تولید کند. هر X۵ M از گیربکس هشت سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک متغیر استفاده می‌کند.

این خودرو دارای مجموعه‌ای از چرخ‌های ۲۱ اینچی و دمپر‌های تطبیقی ​​استاندارد است. اگر بخواهیم از فضای داخلی بگوییم می توان گفت فضای داخلی X۵ M بسیار زیبا طراحی شده و مجهز به بسیاری از ویژگی های استاندارد است.

روی داشبورد یک پشت آمپری ۱۲.۳ اینچی کاملاً دیجیتالی نصب شده است که میزبان یک جفت تعویض دنده و دکمه‌های قرمز رنگ حالت رانندگی M است.

نورپردازی داخلی محیط، صفحه نمایش بزرگ جلو همه استاندارد هستند. کسانی که مایل به روکش چرمی زیبا هستند، صندلی‌های جلو را با کوسن‌های گرم و سرد شده، صندلی‌های عقب گرم شده و موارد دیگر دریافت می کنند، که البته باید برای آنها هزینه بیشتر پرداخت کنند.

از نظر فضای سرنشینان در صندلی‌های جلو و عقب کمبودی وجود ندارد و فضای بار آن به اندازه‌ای بزرگ است که ۱۱ چمدان دستی را در پشت جای می‌دهد.

هر X۵ M مجهز به سیستم اطلاعات سرگرمی بارگذاری شده و ویژگی‌های اتصال بی شماری است.

نرم افزار iDrive این شرکت از طریق یک صفحه نمایش لمسی ۱۲.۳ اینچی نمایش داده می‌شود که همچنین می‌تواند با حرکات دست، فرمان‌های صوتی و کنترل چرخشی روی کنسول مرکزی کنترل شود.

X۵ M؛ شاسی بلندی از بی ام و با ۶۰۰ اسب بخار قدرت (+تصاویر)

X۵ M؛ شاسی بلندی از بی ام و با ۶۰۰ اسب بخار قدرت (+تصاویر)

X۵ M؛ شاسی بلندی از بی ام و با ۶۰۰ اسب بخار قدرت (+تصاویر)

X۵ M؛ شاسی بلندی از بی ام و با ۶۰۰ اسب بخار قدرت (+تصاویر)

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها