پیامد دل‌ نکندن از تیتر اول روزنامه‌ ها:

پرونده رونالدو مختومه نمی‌شود

گروه برابری جنسیتی «لِول آپ» در نخستین حضور «کریستیانو رونالدو» در تیم منچستریونایتد پس از بازگشت وی به جمع شیاطین سرخ، در حمایت از زنی که از وی به اتهام تعرض شکایت کرده بود، بنری را در ورزشگاه اولدترافورد به اهتزاز درآورد.
کد خبر: ۱۳۳۷۱۱۱

به گزارش جام جم آنلاین، روی این بنر جمله «کاترین مایورگا را باور کنید» نوشته شده بود؛ زنی که به گفته خود مورد تعرض رونالدو قرار گرفته بود اما پرونده مختومه اعلام شد و از آن زمان به بعد علیه وی دعوی مدنی طرح کرده است.

این گروه در توییتر نوشت: ما بر فراز زمین منچستریونایتد هواپیمایی را به پرواز درآوردیم و و پیام ما ساده است: کاترین مایورگا را باور کنید. بیایید به فرهنگ سکوت در مورد سوءاستفاده در جامعه فوتبال، «نه» بگوییم. با کاترین و نجات‌یافتگان دیگر، پیمان همبستگی ببندید.

مایورگا مدعی شد که در سال ۲۰۰۹ در هتلی در لاس و گاس مورد تعرض رونالدو قرار گرفته اما در آن زمان از بردن نام کسی که به وی تعرض کرده، خودداری کرد.

در سال ۲۰۱۰ وی حق السکوت رونالدو و وکیلش را پذیرفت و پرونده وی برای نخستین بار در سال ۲۰۱۷ بدون افشای نام، توسط نشریه اشپیگل آلمان منتشر شد.

وکلای رونالدو پیش از علنی شدن اسناد مرتبط با حق السکوت پرداختی به مایورگا، اعلام کردند که گزارش‌های مرتبط با این موضوع «تخیلات خبرنگاری» است.

مایورگا در سال ۲۰۱۸ خود را به طور علنی معرفی کرد. مقامات قضایی ایالات متحده در سال ۲۰۱۹ اعلام کردند که به دلیل اینکه شاهدی برای اثبات این اتهامات علیه رونالدو وجود ندارد، قادر به پیگیری پرونده نیستند.

مایورگا پس از این تصمیم، با طرح یک پرونده دعوی مدنی استدلال کرد که در زمان امضای توافق عدم افشا، در شرایط ذهنی مناسبی نبوده است.

رونالدو در ژوئن ۲۰۲۱ خواستار مختومه شدن پرونده و مجازات وکیل مایورگا به اتهام توسل به اسناد مسروقه از نهادی به نام «فوتبال لیکس» شد.

تابستان امسال «لیونل مسی» کانون اخبار سراسر جهان بود. آینده مرد آرژانتینی از پایان فصل گذشته، مبهم بود و قرارداد وی همزمان با اینکه وی رهبری تیم ملی کشورش را در کوپا آمریکا برعهده داشت، به پایان رسید؛ تورنمنتی که در نهایت با نخستین قهرمانی آلبی سلسته از سال ۱۹۹۳ تاکنون همراه شد.

پس از انتشار خبر پیوستن جادوگر آرژانتینی به پاری‌سن‌ژرمن در ماه آگوست، مسی به تیتر نخست نشریات و رسانه‌های سراسر جهان بدل شد.

مثل همیشه جایی که مسی تیتر نخست روزنامه‌ها می‌شود، رونالدو زیاد دور نیست و مرد پرتغالی این موضوع را در هفته جاری اثبات کرد.

ستاره تیم ملی پرتغال که تابستان خوبی را پشت سر گذاشته و کفش طلا را در یورو ۲۰۲۰ از آن خود کرده بود، یوونتوس را به مقصد منچستریونایتد ترک کرد. رونالدو برای جا نماندن از مسی حتی روی جلد روزنامه‌ ها از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

منبع: ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها