نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: خروج آمریکا از افغانستان موجب تضعیف و خواری آنان در جهان شد
کد خبر: ۱۳۳۶۷۰۶

به گزارش جام جم آنلاین ایلام و به نقل از ایرنا؛ حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: آمریکا نتوانست پایگاه مستحکمی برای خود در کشورهای همسایه برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی درست کند و این فرار، اقتدار آمریکا را فروریخت.

وی افزود: وقتی برج های دو قلو منفجر شد آمریکا به بهانه مبارزه با توریسم به افغانستان حمله و واین کشور را اشغال کرد و ثمره این حضور آمریکا ناامنی و مهاجرت افغان ها بود.

وی اضافه کرد: همان اتفاقی که برای بنی نظیر در زمان پیامبر افتاد برای آمریکایی ها افتاد و تجهیزات مدرن جا گذاشتند و الان برای خروج نیروهایشان از طالبان خواهش می کنند.

امام جمعه ایلام گفت: وقتی تیر غیبی به پیشرفته ترین هواپیمای آمریکایی ها در افغانستان اصابت کرد و بسیاری از کسانی که در قتل شهید سلیمانی در هواپیما بودند به درک واصل شدند، قدرت خداوند برای نابودی باطل معلوم شد.

حجت‌الاسلام کریمی تبار اظهار داشت: فرار زندانیان فلسطینی موجب ترس و رعب سران رژیم صهیونسیتی شده است.

وی افزود: هک کردن دژ امنیتی رژیم اشغالگر قدس و دستیابی به اطلاعات امنیتی نشان دهنده تضعیف و شکست آنان در برابر جبهه مقاومت است.

وی اضافه کرد: زمانی که به لبنان فشار آوردند رهبر حزب الله از ایران درخواست سوخت کرد و سید حسن نصرالله اعلام کرد کشتی ایران قطعه ای از خاک لبنان است، اگر جرات دارید بزنید.

خطیب جمعه ایلام گفت: همان جور که آمریکا جرات نکرد کشتی های حامل های نفت  به ونزوئلا را با موشک بزند.

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار گفت: این اقتدار جمهوری اسلامی ایران است که می تواند تحریم ها را دور بزند.

دشمنان به خوبی اقتدار جمهوری اسلامی را درک کرده اند

وی اضافه کرد: دشمنان به خوبی اقتدار جمهوری اسلامی را درک کرده اند و جرات مبارزه با آن را ندارند.
امام جمعه ایلام گفت : با تلاش هیات امنا، زایر سرای ایلامیان در هشت طبقه با زیربنای پنج هزار و ۸۰۰متر مربع در حال ساخت است که نیازمند کمک مردم استان است تا تکمیل شود.

وی میزان اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این زائر سرا را ۱۲۰میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: امیدواریم با همکاری مردم و تامین اعتبار هرچه سریعتر این طرح تکمیل شود و مردم استان در سفر به مشهد از آن استفاده کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها