نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه از تلاش ها و زحمات فرمانده انتظامی استان در راستای برقراری نظم و امنیت قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۳۳۶۵۰۶

جام جم آنلاین کرمانشاه؛ در لوح تقدیر آیت الله "مصطفی علما" خطاب به سردار "علی اکبر جاویدان" آمده است:

با سلام و تهیت الهی و آرزوی توفیقات روزافزون

امنیت یک تولید جمعی است اگر مردم و نهادها و سازمان های دولتی و غیردولتی وظایف خود را به درستی انجام دهند قطعا امنیت پایدار در جامعه محقق می گردد که این موضوع موجب ارتقاء سطح رضایتمندی مردم از نظام اسلامی خواهد شد.

الحمدالله استان کرمانشاه به واسطه تعامل بسیار خوب مردم، سازمان ها و نهادها با نیروی های نظامی، انتظامی و امنیتی امروز یکی از امن ترین استان های کشور است.

قطعا تعامل بیشتر و عمیق تر باعث امنیت مطلوبتری در استان خواهد شد. به همین منظور بر خود لازم می دانم به پاس همدلی و همراهی و تلاش های دلسوزانه و بی دریغ و صادقانه جنابعالی در وقایع اخیر منطقه دالاهو و سرپل ذهاب و اختلافات بین مردم آن دیار مثل همیشه در کمک به ایجاد تامین امنیت از طریق ارتباط خوب با روحانیون، معتمدین و بزرگان منطقه نقش موثر و ویژه داشته اید، لذا بر خود لازم می دانم از زحمات خالصانه و بی شائبه شما برادر متعهد و دلسوز تقدیر و تشکر نمایم.

امید است در سایه الطاف خداوند متعال و رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم عزیز بیش از پیش موفق و موید باشید.

مصطفی علما - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها