معاون سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان بوشهر خبرداد؛

انجام 30 هزار فقره بازرسی در استان

معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان بوشهرازانجام 30 هزار فقره بازرسی از نحوه عرضه کالا و خدمات اصناف استان بوشهر طی پنج ماهه اول سال جاری 1400 خبرداد.
کد خبر: ۱۳۳۶۱۹۰

 

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر؛ رضا جمالی افزود: در پنج ماهه اول سال جاری از 30 هزارفقره بازرسی های صورت گرفته تعداد 1559 پرونده تخلف صنفی به ارزش 140میلیارد و 655 میلیون ریال جهت سیرمراحل قانونی به ادارات تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل، بازرسی ها 6 درصد افزایش را نشان می دهد.

جمالی با اشاره به اهمیت نظارت برنحوه عرضه کالا و خدمات در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان تصریح کرد: طی مدت زمان مذکور تعداد 1139 مورد گشت مشترک بازرسی با حضوردستگاههای اجرایی مرتبط صورت گرفته که منجربه تشکیل 847 فقره پرونده تخلف به ارزش 10 میلیارد 598 میلیون ریال شده است.

وی عنوان کرد: در راستای مقابله با پدیده قاچاق در سطح عرضه در مدت زمان مذکور تعداد 5030 مورد بازرسی صورت گرفته ومنجر به تنظیم 71 مورد صورتجلسه کشف کالای قاچاق به ارزش 620 میلیون ریال شده است که جهت رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال گردیده است .

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها