مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان از مختومه شدن ۳۴۹۷ پرونده در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۳۳۶۱۸۹
به گزارش جام جم آنلاین لرستان: علی اکبر باقری افزود: با مختومه شدن این تعداد پرونده شاهد رشد ۱۳۳.۴ درصد نسبت به مدت مشابه بوده‌ایم.
 
وی ادامه داد: به تفکیک در ختم پرونده‌های اسناد رهنی و شرطی با مختومه کردن ۴۲۹ فقره پرونده کسب رتبه دهم کشوری   و رشد ۱۳۴ درصد نسبت به سال قبل داشته‌ایم.
 
مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان تصریح کرد: همچنین از کل پرونده‌های مختومه ۲ هزار و ۲۱۵ پرونده مهریه و ۳۳۶  پرونده چک‌های بلامحل و ۴۰۹ فقره قراردادهای داخلی بانک‌ها بوده است.
 
باقری در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به ثبت بیش از ۴۰۰ فقره شرکت تجاری در استان، اظهار کرد: پنج ماهه امسال  ۴۷۱ فقره شرکت تجاری در استان ثبت شده که به تفکیک با ثبت ۲۹۲ فقره شرکت تجاری خاص، لرستان رتبه دهم کشوری را به خود اختصاص داده  است .
 
وی بیان کرد: همچنین با کسب رتبه ششم در ثبت شرکت‌های تعاونی با ثبت ۴۶ فقره شاهد رشد ۶۴  درصدی در این راستا نسبت به مدت مشابه بوده‌ایم و ۱۳۳ فقره شرکت با مسئولیت محدود ثبت شده است.
 
مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان تصریح کرد: ۵۲ فقره شرکت تجاری در استان منحل شده است و در بحث موسسات غیر تجاری با ثبت ۴۶ فقره شاهد رشد ۴۲ درصدی بودیم و البته ۴ فقره موسسات غیر تجاری نیز منحل  شده است.
 
وی ادامه داد:  در لرستان به تازگی اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی  کارت بازرگانی به صورت کاملا مکانیزه واز طریق سامانه ثبت شرکت‌ها راه‌اندازی شده که از مزایای این امر مهم می‌توان به کاهش تردد متقاضی و تسریع در کار اشاره کرد.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها