«گاندو ۲»؛ فاخر، ارزشمند، جدید و شجاعانه بود
رئیس رسانه ملی در مراسم قدردانی از عوامل سریال «گاندو ۲»:

«گاندو ۲»؛ فاخر، ارزشمند، جدید و شجاعانه بود

گاندو؛ به دنبال شفاف‌سازی و مطالبه‌گری

با حضور رئیس رسانه ملی از عوامل «گاندو» تجلیل شد

مراسم قدردانی از عوامل سریال تلویزیونی «گاندو» با حضور دکتر علی عسکری رئیس رسانه ملی برگزار شد.
مراسم قدردانی از عوامل سریال تلویزیونی «گاندو» با حضور دکتر علی عسکری رئیس رسانه ملی برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۳۵۸۸۸

به گزارش جام جم آنلاین، مراسم تجلیل از عوامل سریال تلویزیونی «گاندو ۲» با حضور عبدالرضا علی عسکری رئیس رسانه ملی، حمیدرضا شاه آبادی معاون سیما، علی فروغی مدیر شبکه سه، مهدی آذرپندار مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه و جمعی از عوامل و بازیگران این سریال برگزار شد.

جواد افشار کارگردان، امینی تهیه کننده، آرش قادری نویسنده، شهرام قائدی، پندار اکبری، مائده طهماسبی، نسرین نکیسا، خسرو شهراز، سارا منجزی، شاهد احمدلو، مجید نوروزی و اشکان دلاوری از جمله عوامل سریال «گاندو» هستند که در این مراسم حاضر شده‌اند.

در ابتدای این مراسم، جواد افشار کارگردان گاندو گفت: از رئیس رسانه ملی و معاونت سیما تشکر می‌کنم. گاندو به اعتقاد من ویژگی‌های خاصی داشت؛ گاندو تبلیغات و هجمه‌ای که علیه صدا و سیما بود را خنثی کرد. گاندو صدای مردم، منتقدین و معترضین بود‌. گاندو ثابت کرد که صدا و سیما همچنان کنار مردم است. گاندو به دنبال شفاف سازی و مطالبه گری بود.

مجتبی امینی تهیه‌کننده این سریال در ادامه گفت: خانواده گاندو زحمت کشیدند؛ اما مهجور و یک جا‌هایی مظلوم واقع شدند. فکر می‌کنم چراغی که روشن شده، خاموش نخواهد شد و این راه ادامه دارد. همه عوامل با همه وجود پای کار ایستادند از کارگردان تا بازیگران. در کشور‌های دیگر فیلم و تولیداتی در ژانر پلیسی - امنیتی و جاسوسی ساخته می‌شود، اما در ایران کمتر به آن پرداخته ایم. جامعه هنری وظیفه آگاهی بخشی دارد. ما در گاندو مطالبات مردم را پیگیری کردیم.

محمد مختاری بازیگر نقش ابراهیم شریف در سریال «گاندو ۲» هم گفت: با ۳۰ سال سابقه کار، بعد از سال‌ها یک نقش منفی بازی کردم. ایفای این نقش نوعی پوست اندازی برای من بود. من خیلی نقش مثبت بازی کرده ام و پیشنهاد‌هایی هم داشتم که قبول نکردم. امیدوارم بعد از سریال گاندو، بیشتر شاهد چنین نقش‌هایی باشم.

شهرام قائدی هم عنوان کرد: «گاندو» برای من خیر و برکت داشت؛ یکسری فحش برای نقش خوردم، اما دوست داشتم که این نقش را بازی کنم. من از سینما و تلویزیون و تئاتر خیلی پیشنهاد کار دارم؛ اما این رور‌ها که پیشنهادی به من می‌شود، گاندو را ملاک می‌گذارم و اگر یک خط از گاندو بالا‌تر باشد، نقش را قبول می‌کنم.

وی افزود: خواهش من از مدیران این است که هوای بازیگران تلویزیون را داشته باشند. ما فرزندان تلویزیون هستیم.

حسن میرباقری بازیگر نقش رحمانی در این سریال هم عنوان کرد: سریال «گاندو۲» تجربه درخشانی برای من بود. فرصت همسفر شدن با عوامل گاندو و گروه دوست داشتنی برایم دلچسب بود. دغدغه من نوشتن و ساختن فیلم است. همیشه نقش مثبت بازی کرده ام اما این بار در نقش منفی ظاهر شدم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها