برنامه ریزی برای پس انداز
در برنامه رادیویی مطرح می شود:

برنامه ریزی برای پس انداز

در برنامه «خانه و خانواده» دوشنبه 15 شهریور،با همراهی دکتر هومن نامور روانشناس و مشاور خانواده، یکی از مخاطبان برنامه به صورت تلفنی مشاوره می گیرد.
کد خبر: ۱۳۳۵۸۸۵

به گزارش جام جم، برنامه «خانه و خانواده» دوشنبه‌ها (به صورت یک هفته درمیان) به مخاطبان برنامه مشاوره روانشناسی می دهد. افرادی که در حوزه مسائل خانوادگی نیاز به مشورت و راهنمایی دارند، می‌توانند دوشنبه 15 شهریور در زمان پخش برنامه، با ارسال کلمه مشاور به شماره ۳۰۰۰۰۹۰۰، سئوال خود را مطرح کنند و از دکتر هومن نامور، کارشناس برنامه پاسخ خود را دریافت کنند.

«خانه و خانواده» این هفته به تهیه‌کنندگی متین فیروزی و اجرای فاطمه آل عباس از شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 صبح از رادیو ایران پخش می شود. همچنین «دادستان» نام ویژه برنامه ای است که در سالروز شهادت آیت‌الله قدوسی، دادستان و سرتیپ هوشنگ وحید دستجردی، رئیس شهربانی کل کشور از رادیو ایران پخش می‌شود.

مرور روزهای شهریور 1360 یادآور رویدادهای مهم و تلخی است كه در سال های پس از انقلاب، مردم را با خاطرات جانسوزی همراه كرد. رخدادهایی كه یادآوری آنها نه تنها مجاهدت های بزرگمردانی همچون شهیدان «آیت الله علی قدوسی» و «سرتیپ وحید دستجردی» را مشخص می‌كند، بلكه باعث می‌شود تا همیشه در حافظه تاریخ این مرز و بوم مانا باقی بماند.

ویژه برنامه «دادستان» دوشنبه 14 شهریور ساعت 17:10 از رادیو ایران پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها