برگزاری جلسه توجیهی استقرار سامانه جامع تجارت در شهرستان البرز
رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان البرز خبر داد:

برگزاری جلسه توجیهی استقرار سامانه جامع تجارت در شهرستان البرز

«محسن دارابی» در جلسه کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی استان کرمانشاه در سرسرای اجتماعات سازمان صمت استان افزود: این آخرین مهلتی است که برای سامان‌دهی به نمایشگاه‌داران اتومبیل استان داده می شود.
کد خبر: ۱۳۳۵۳۸۳
به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: نمایشگاه‌های خودرو در استان که ضوابط انتظامی را رعایت نکرده و خود را به استانداردهای لازم نرسانند، پلمب می‌شوند.
 

وی اضافه کرد: پارکینگ‌های اتومبیل نیز به‌ منظور کاهش خطرات احتمالی ناشی از وقوع حادثه باید استانداردهای لازم را رعایت کنند در غیر این صورت اتحادیه شرکت‌های خدماتی برخورد جدی با آن‌ها خواهند کرد.

طرح نامه مرکز اصناف و بازرگانی ایران با موضوع شمولیت قانون نظام صنفی با آموزشگاه‌های رانندگی یکی از موضوعاتی بود که از سوی اعضا مورد بحث و بررسی قرار گرفت و این موضوع از عمده مباحثی بود که مورد اتفاق‌نظر آنها بود و براساس استعلام به‌ عمل‌آمده از دبیرخانه هیات عالی نظارت این رسته صنفی در زمره واحد صنفی تلقی شده و باید از اتحادیه مزبور مجوز صادر شود.

طرح رونوشت نامه معاون بازرگانی داخلی وزارت متبوع با موضوع عملکرد و نیازسنجی آموزش قانون مبارزه با پول‌شویی از دیگر موضوعاتی بود که قرار شد سازمان صمت با همکاری اتاق اصناف دوره آموزشی به‌صورت غیرحضوری و آنلاین برای متقاضیان پروانه کسب و اتحادیه صنفی برگزار نماید.

طرح پیشنهاد نرخ‌گذاری خدمات آموزشی تعلیم رانندگی ویژه (کمباین، تراکتور و لیفتراک) تعیین نرخ خدمات پروفیل کاران، طرح نامه اتاق اصناف و پیشنهاد اتاق مبنی‌ بر ادغام صنف قصابان در اتحادیه صنف مرغ و ماهی و نیز پیشنهاد افزایش حق عضویت اتحادیه های صنفی از دیگر مباحثی بود که در این جلسه مطرح شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها