مدیرشعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر اظهار کرد؛

اولویت بانک توسعه تعاون ارائه خدمات نوین بانکی به مشتریان

مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر اظهار داشت:

حمایت 17 میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون جهت ترویج کشت گلخانه ای در بندر دیر

در راستای ترویج کشت گلخانه ای در بخش کشاورزی ، افزایش تولید محصولات و حفظ منابع آبی استان بانک توسعه تعاون با پرداخت 17 میلیارد ریال تسهیلات ، از احداث و راه اندازی گلخانه سبزیجات و صیفی در روستای بردخون کهنه از توابع شهرستان بندر دیر در استان بوشهر حمایت کرد.
کد خبر: ۱۳۳۴۴۰۶

 

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر و به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر :این گلخانه در زمینی به مساحت 2 هکتار احداث شده و حدود 5 هزارمتر مربع آن فضای گلخانه ای است و محصولاتی از قبیل گوجه فرنگی ، خیار سبز ، فلفل دلمه و انواع سبزیجات ارگانیک هم اینک در آن تولید و جهت مصرف عموم در بازار داخلی استان بوشهر توزیع می شود .

کوتاه تر شدن دوره پرورش گیاهان ، تولید و عرضه محصول به بازار پیش از موعد ، یکنواختی بیشتر در محصولات ، استفاده بهینه از فضای زمین ،مدیریت مطلوب تر آفات و بیماری ها ،نیاز به بذر کمتر ، بالاتر بودن کیفیت گیاهان به دست آمده و امکان انتخاب گیاه قوی و سالم جهت کاشت از جمله مزایای ایجاد این طرح می باشد .

با بهره برداری از این طرح زمینه اشتغال 10 نفر بصورت مستقیم فراهم آمده که بیانگر عملکرد مثبت بانک توسعه تعاون در راستای حمایت از کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق کم برخوردار کشور می باشد.

شایان ذکر است این طرح از محل تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری ایجاد گردیده و گامی موفق بسوی کشاورزی پایدار و اقتصادی در استان بوشهراست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها