رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از زمان بندی شدن سامانه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک بصورت استانی خبر داد.
کد خبر: ۱۳۳۴۳۵۹

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ سرهنگ "فضل الله شیری" اظهار داشت: با توجه به تعطيلي‌هاي قبلي مراکز شماره گذاري و تعويض پلاک به خاطر وضعيت قرمز کرونا و تعداد بالای متقاضيان، با پيگيري پليس راهور مقرر شد که این مراکز همچنان بتوانند فعاليت داشته باشند.


وی همچنین با اشاره به کند بودن رزرو نوبت در سامانه نوبت ها، علت آن را افزايش تعداد متقاضيان عنوان کرد و گفت: مراکز تعويض پلاک سطح استان با ظرفيت پذيرش 50 درصدي مشغول ارائه خدمت است.


سرهنگ شیری در خصوص خطا سامانه و مشکلاتي که در سامانه نوبت دهی براي شهروندان وجود دارد، گفت: با توجه به تعداد متقاضيان زیاد در شهرها به خصوص کرمانشاه براي تعيين رزرو و ثبت نام در سامانه نوبت دهي، بصورت تمرکزی توسط راهور ناجا برنامه زمانبندی شده نوبت دهی اینترنتی برای استان ها راه اندازی شده است.


رئيس پلیس راهور کرمانشاه با بیان اینکه در استان سه شهر کرمانشاه، اسلام آبادغرب و سرپل ذهاب خدمات تعویض پلاک را بصورت نوبت دهی اینترنتی ارائه می دهند، اعلام کرد: متقاضيان خدمات تعويض پلاک در شهرهای یاد شده می توانند از ساعت 14 براي رزرو نوبت اقدام کنند.


وي با بیان اینکه برای فعال شدن نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک درسایر شهرها استان برابر اعلام راهور ناجا بصورت تمرکز و تدیریجی اقدام خواهد شد، یادآور شد: در حال حاضر امکان دريافت نوبت تا 6 روز بعد در سامانه وجود دارد و هر روز در ساعت اعلامي هر استان، يک روز به ظرفيت نوبت دهي اضافه مي شود.


سرهنگ شیری در پایان از شهروندان درخواست کرد که در ساعت رزرو شده در مرکز تعویض پلاک حضور داشته باشند و حتما از ماسک استفاده کنند چرا که این مراکز به خاطر سلامت شهروندان و پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا از ارائه خدمات به مراجعینی که رعایت پروتکل های بهداشتی را نمی کنند، معذور است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها