رئیس اداره توسعه فرهنگ سلامت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با اعلام این خبر گفت: سریال طنز «تازه به تازه» به کارگردانی فرزاد صادقی و تهیه کنندگی بیژن قدوسی با محوریت موضوعات اجتماعی در محل عمارت هنرمند در حال ضبط است.
کد خبر: ۱۳۳۴۰۰۶

سریال طنز «تازه به تازه» با موضوع مسائل اجتماعی در 13 قسمت تولید و پخش می‌شود.به گزارش جام جم انلاین اصفهان ؛فریناز تولاییان اظهار داشت: این سریال از سوی معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان تولید می‌شود و اداره توسعه فرهنگ سلامت نیز که علاوه بر موضوعات مرتبط با سلامت جسم به موضوع سلامت روان و سلامت اجتماعی نیز می‌پردازد در تولید آن مشارکت داشته است.


وی با بیان اینکه سریال تازه به تازه مخصوص خانواده‌ها تولید می‌شود، درباره زمان پخش آن افزود: این سریال در 13 قسمت 30 دقیقه‌ای تهیه می شود که پس از پایان ماه صفر از شبکه‌های صداوسیما پخش و انتشار اینترنتی نیز خواهد داشت.


تولاییان تصریح کرد: در شرایط کنونی جامعه ما با مسائل گوناگونی مواجه است؛ مسائلی مانند چالش‌های آپارتمان‌نشینی، ارتباط والدین و فرزندان و کنترل خشم، که کرونا و تبعات روحی و روانی آن نیز این مسائل را تشدید کرده است. بنابراین تلاش کردیم با تشکیل اتاق فکر و بهره بردن از نظرات کارشناسی روانشناسان خبره این مسائل را در قالب سریال مطرح کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها