سومین قسمت سریال خاتون با اخذ مجوزهای لازم و انجام امورات فنی تدوین؛ همینک آماده دانلود شده است. به منظور دانلود قسمت 3 خاتون به ادامه مطلب مراجعه کنید. لازم به ذکر است که افزون بر دانلود قسمت سوم خاتون، قسمت 13 سریال زخم کاری و قسمت اول فصل دوم سریال دیدن (سی) نیز در این هفته در دسترس شما عزیزان قرار خواهند گرفت.
کد خبر: ۱۳۳۳۰۱۵
این مژده را در این جا می دهیم که شما می توانید همگی این آثار نام برده شده را از سایت کول دانلود، دریافت کنید.
 
 
- قسمت 3 سریال خاتون
 
خاتون یک سریال تاریخی، عاشقانه که در بستر وقایع دوران برکناری رضا شاه و مشخصا شهریور 1320 روایت می شود. خاتون با بازی نگار جواهریان، داستانی زنی از زنان این سرزمین را روایت می‌ کند که روزی روزگاری برای زندگی جنگیده‌ اند.  پیشنهاد اکید داریم که این سریال بسیار خوش ساخت که حرف های زیادی برای گفتن دارد را از دست ندهید و دنبال کننده آن باشید.
 
دانلود سریال خاتون قسمت سوم با بازی مهران مدیری
جهت دانلود قسمت سوم سریال خاتون به این لینک:
 

و همچنین سایر قسمت های آن به لینک زیر مراجعه کنید:

دانلود کامل سریال خاتون
 
 
داستان سریال خاتون درباره چه موضوعی است؟

قصه سریال «خاتون» از سال 1320 شروع می‌شود و داستان حول محور شخصیتی به نام «خاتون» با بازی نگار جواهریان می‌چرخد. همسر این کاراکتر «شیرزاد ملک» با بازی اشکان خطیبی شخصیتی نظامی است و «خاتون» از عملکرد ارتش در مقابل اشغال ایران توسط متفقین در جنگ جهانی دوم ناراحت است. در ادامه سریال، اتفاقاتی رخ می‌ دهد و وضعیت خانواده اصلی قصه در این دوران تغییراتی می‌کند. مهران مدیری نقش «جهانگیر روزبه» دایی «خاتون» را برعهده دارد. این کاراکتر که یک تاجر ثروتمند است و در هتل زندگی می‌کند، جزو شخصیت‌های مثبت سریال است و کاراکتری شوخ‌ طبع و خوش‌ مشرب دارد. «جهانگیر روزبه» که به عنوان «دایی جون انگلیسی» شخصیت «خاتون» معرفی شده، با انگلیسی‌ها و روس‌ها ارتباط دارد، اما جاسوس نیست و اتفاقا تا حدی نیز فرد وطن‌ دوستی محسوب می‌ شود. مهران مدیری تا به حال در سریال تاریخی بازی نکرده و حضور در «خاتون» تجربه تازه‌ ای در کارنامه اوست. علاوه بر این، نقشی که مدیری در سریال بازی کرده، ویژگی‌های متفاوتی نسبت به دیگر نقش‌ هایی دارد که تا به حال ایفا کرده است.
 
بازیگران خاتون را چه کسانی تشکیل داده اند؟

اشکان خطیبی در نقش «شیرزاد ملک» , بابک کریمی , بهناز جعفری در نقش «رعنا» , بیژن امکانیان , پژمان بازغی , رویا نونهالی , ستاره اسکندری , ستاره پسیانی در نقش «پروین» , سروش صحت , شبنم مقدمی در نقش «فخرالنسا» , غزل شاکری , مهران غفوریان در نقش «موسیو» , نگار جواهریان در نقش «خاتون» , هادی تسلیمی ، مهران مدیری در نقش «جهانگیر روزبه» ، میرسعید مولویان در نقش «رضا فخار» ، ضا بهبودی در نقش «دکتر بوکوفسکی» ، فرخ نعمتی در نقش «سرتیپ آریا» ، شاهرخ فروتنیان در نقش «فریدون خان» ، محمدرضا شریفی‌ نیا ، بانیپال شومون ، پانته‌ آ پناهی ها ،  مهدی قربانی ، آیدا ماهیانی ،  مهتاب ثروتی ،  صالح میرزاآقایی ، داریوش موفق،  مجید نوروزی،  علیرضا مهران به ایفای نقش پرداخته اند.
 
در قسمت های پیشین خاتون چه گذشت؟

در قسمت های قبل دیدیم که شیرزاد ملک (با بازی اشکان خطیبی) که یک سرگرد بسیار جوان و لایق ارتش است در گیلان مشغول به کار است. وی به دلیل مشغله کاری بسیار، تا حدودی از همسرش غافل است، گرچه وی به شدت او را دوست می  دارد. برای مثال بی خبر بودن از سالگرد ازدواج و زندگی مشترکشان یکی از این موارد می باشد. در این میان همسر وی یعنی خاتون بختیاری (با بازی نگار جواهریان) به دلیل این که از زندگی در خانه مشترک با مادرشوهر رضایت ندارد به دنبال این است تا شوهرش را ترغیب به مهاجرت به تهران کند. همه چیز به خوبی پیش می رود، سرگرد ملک، اقدامات لازم جهت انتقال به تهران را هم انجام می دهد. ولی همه این اتفاقات دقیقا در روز 1 و 2 شهریور سال 1320 و دقیقا یک روز پیش از حمله متفقین به آسمان ایران که در نهایت منجر به اشغال میهن و همچنین تبعید رضاشاه و به سلطنت نشستن محمدرضاشاه شد، رخ می دهد. ولی این همه ماجرا نیست. باید به ادامه ماجرا در قسمت سوم نشست.
 
 
-قسمت 13 سریال زخم کاری
 
و اما بدون شک مهم ترین و پربیننده ترین سریال این روزهای شبکه نمایش خانگی قطعا، زخم کاری است. بعید است که هیچ بیننده ای این ادعا را انکار کند. سریال زخم کاری پس از گذشت 12 قسمت، کاملا در بین مخاطبین جایگاه خود را تثبیت و تقویت کرده است. زخم کاری که در اواخر سال 1399 به تهیه کنندگی محمدرضا تخت‌ کشیان، نویسندگی و کارگردانی محمدحسین مهدویان آغاز به تولید شده است آدینه هر هفته از وبسایت کول دانلود پخش می شود. توصیه اکید داریم که حتما به تماشای این سریال زیبا و جذاب بنشینید.
 
دانلود سریال خاتون قسمت سوم با بازی مهران مدیری
جهت دانلود قسمت 13 زخم کاری به لینک زیر:

و همچنین سایر قسمت های آن بر روی لینکی که در ادامه می آید کلیک نمایید:

دانلود کامل سریال زخم کاری
 
بازیگران زخم کاری چه کسانی هستند؟

جواد عزتی (در نقش مالک) , رعنا آزادی ور (در نقش سمیرا), الهه حصاری (در نقش کیمیا), هانیه توسلی (در نقش منصوره), سعید چنگیزیان (در نقش ناصر)، عباس جمشیدی ‌فر (در نقش اخوان)، مهدی زمین‌ پرداز، امیرحسین هاشمی، کاظم هژیر آزاد، منو چهر علیپور، مه ‌لقا باقری، مایده تهماسبی , سیاوش تهمورث , مرتضا امینی ‌تبار , سارا حاتمی , نیوشا علی ‌پور و مه ‌یاس پازوکی
 
موضوع و داستان سریال زخم کاری

بن مایه داستان و موضوع زخم کاری بر امور ممنوعه شکل گرفته است که به ‏تدریج روحِ قهرمان‌های او را فاسد می ‌کند. ولع، حرص، کشتن، کذب و البته میل به بزرگ ‌بودن در جای ‏جای این رمان خواندنی و جذاب نیروی مُحرکه قهرمان‌های اصلی اوست. اما در تاریکی و سایهی دیگران، آن زخم‌خورد‌گانِ ساکت بیکار ننشسته ‌اند و منتظر فرصت هستند. نویسنده رمانِ خود را با ریتمی سریع و در دلِ تهران روایت می‌کند و البته مکان‌هایی دیگر. اما محور تهران است و شاید ویلایی در شمال که نفرین اصلی آن‌جا رقم می‌خورد. بیست زخم کاری ، تجربه‌ یک رئالیسمِ پُرشتاب، قرار است مخاطب را مجذوب خود کند!
 
در قسمت های قبلی زخم کاری چه اتفاقاتی رخ داد؟

پس از آتش سوزی عمدی در انبار لاستیک شرکت، بحرانی دیگر آغاز شده که گریبان مالک و بقیه شرکایش را گرفته است. مالکی این اتفاقات را زیر سر میرلوحی و ناصر می داند و می خواهد که آن ها را از سر راه خود بردارد. مالکی برای خلاصی از آن ها نقشه هایی در سر دارد …
 
دانلود سریال خاتون قسمت سوم با بازی مهران مدیری

چراCoolDl.Net  را به شما پیشنهاد می کنیم؟

یکی از وب سایت های بسیار جامع و به روز در زمینه فیلم و سریال های ایرانی و خارجی ، سایت کول دانلود می باشد. در این سایت شما می توانید به تمامی فیلم های سینمایی روز جدید و آرشیوی قدیمی به همراه سریال های خارجی (با زیرنویس چسبیده جهت رفاه حال کاربران) ، انیمه های جدید و جذاب، انیمیشن های برتر دنیا و بسیاری از آثار متنوع دیگر مانند تئاتر و... دسترسی داشته باشید. با کول دانلود همیشه به روز باشید. به هیچ وجه از مراجعه به این رسانه اینترنتی پشیمان نخواهید شد، ما قطعا و بدون شک این سایت را به شما پیشنهاد اکید می کنیم. شما همچنین می توانید با پیوستن به صفحه اینستاگرامی CoolDownload و یا چنل تلگرامی آن، در جریان آپدیت ها و آخرین اخبار آثار فرهنگی قرار بگیرید.

لازم به ذکر است که به دلیل میزبانی هاست این پایگاه اینترنتی در داخل کشور، تمامی فایل های دانلودی (اعم از فیلم های ایرانی و خارجی) با ترافیک و حجم مصرفی نیم بها از اینترنت شما محاسبه خواهد شد. همچنین سرورهای پرقدرت و قوی این سایت امکان دانلود با سرعت بسیار بالا (تا چند ده مگ بر ثانیه) را نیز برای شما کاربران عزیز مهیا کرده است. سریال های جدید و داغ و متنوعی برای پخش در تابستان امسال در نظر گرفته شده اند که از میان آن ها می توان به فصل 11 واکینگ دد، فصل دوم سریال دیدن (یا سی) ، فصل پنجم مانی هیست (خانه کاغذی) ، سریال هجوم (با بازی گلشیفته فراهانی) ، سریال جزیره، جیران، حرفه ای، هفت، شبکه مخفی زنان، میدان سرخ، خسوف و... اشاره کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها