استاندار ایلام با اشاره به محدودیت‌های جدید کرونایی از ممنوعیت ورود و خروج از استان در تعطیلات پیش‌رو خبر داد و گفت: مرز مهران نیز بسته شده و تردد در آن فقط در شرایط خاص ممکن است.
کد خبر: ۱۳۳۲۲۲۳
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمد نوذری ظهر امروز در ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار داشت: اعمال محدودیت‌ها بدن اغماض و با شدت به اجرا در می‌آید و برای دقت در اجرا اعضای ستاد کرونا استان و شهرستان‌ها در آماده باش کامل قرار گرفته‌اند.

استاندار ایلام گفت: هیچ کدام از اعضای ستاد کرونا، فرمانداران، بخشداران و نیروهای امدادی حق خروج از حوزه استحفاظی خود را ندارند و به صورت 100 درصدی برای اجرای تعطیلات ابلاغی آماده باشند.

وی وضعیت استان از نظر آلودگی به ویروس کرونا را غیرقابل تصور دانست و افزود: وضعیت استان بسیار نگران کننده است و ظرفیت درمانی ما در حال پر شدن است، دلتا بسیار مرگبار و قدرت سرایتش به مراتب بیشتر است مسئولان در آمادگی و مردم نیز مقید به رعایت پروتکل‌های بهداشتی باشند.

استاندار ایلام با اعلام تعطیلی تمامی مراکز اداری، بانک‌ها و مغازه‌ها، دستگاه‌های خدمات رسان، انتظامی و... را شامل تعطیلی ندانست و یادآورشد: دسته‌های عزداری نیز امکان تردد نداشته و برگزاری مراسم عزای حسینی نیز صرفاً در مکان‌های باز و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و دقت و توجه در رعایت چروتکل‌ها ممکن است.

نوذری افزود: از اصناف و تعزیرات درخواست کردیم با اصنافی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند برخورد و آنها را پلمب کنند، همچنین تمام رستوران‌ها فقط باید به صورت بیرون بر فعالیت کنند.
استاندار ایلام تعطیلی مرز مهران را نیز بیان و اظهار داشت: مرز مهران نیز بسته  و هیچ ترددی در آن انجام نخواهد شد و این مهم نیز مورد نظارت و دقت نظر تمام دستگاه‌های مسئول در مرز مهران خواهد بود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها