مدیر شهرداری منطقه سه سنندج از پایان عملیات احداث فضای سبز 4 هزار و 350 مترمربعی واقع در بلوار شهدای انتظام روبروی مرکز فوریت‌های پزشکی 115 این منطقه خبر داد.
کد خبر: ۱۳۳۲۱۲۸
به گزارش جام جم آنلاین کردستان، عطاء الله ساعدموچشی صبح امروز یکشنبه در گفت‌وگو با اصحاب رسانه، اظهار کرد:احداث فضای سبز در نقاط مختلف سطح شهر با هدف ارتقاء سرانه فضای سبز در حال اجرا است. 

مدیر شهرداری منطقه  سه سنندج اظهار داشت: بلوار انتظام یکی از بلوارهای سطح منطقه است که از دو سال گذشته عملیات ساماندهی آن در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.

ساعدموچشی بیان کرد: احداث بیش از 26هزار متر مربع فضای سبز، کف فرش پیاده‌رو، نصب مبلمان پارکی و ست ورزشی از جمله اقدامات صورت گرفته در دو سال گذشته در راستای ساماندهی بلوار انتظام است.

وی گفت: با هدف توسعه سرانه فضای سبز در سالجاری عملیات احداث فضای سبز به متراژ 4 هزار و 350 متر مربع در بلوار شهدای انتظام روبروی مرکز فوریت‌های پزشکی اجرا شد.
 
ساعدموچشی افزود: اجرای 2 هزار مترمکعب خاکبرداری، 4 هزار مترمکعب خاکریزی با خاک نباتی و اجرای عملیات جدول گذاری به صورت تک جدول به طول 350 متر از عمده عملیات عمرانی صورت گرفته به منظور تکمیل عملیات احداث فضای سبز بوده است. 

وی افزود: عملیات نهال کاری با استفاده از نهال توری و جوهر و کاشت درختچه‌های زرشک، یوکا و ترون، ایجاد روشنایی و احداث سکوی نشیمن نیز انجام شده است و ست بازی کودکان هم در این بلوار نصب می‌شود.

 مدیر شهرداری منطقه سه سنندج تصریح کرد: برای تامین آب جهت آبیاری فضای سبز احداث شده نیز چاهی به عمق 14 متر حفر شده و یک مخزن 45 مترمکعبی نیز تعبیه شده است و آبیاری این فضای سبز هم به روشن نوین انجام می‌شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها