خرید و فروش اقساطی کالا و خدمات و به طور کلی تأمین مالی اقساطی با استفاده از کارت های اعتباری کوتاه مدت و میان مدت برای مصارف شخصی و کسب وکارها ، سال هاست که رونق زیادی پیدا کرده است. به خصوص در زمان فعلی که وضعیت اقتصادی چندان جالب نیست و قیمت ها از ثبات کافی برخوردار نمی باشد.
کد خبر: ۱۳۳۲۱۰۵
خرید اقساطی گوشی، لپ تاپ قسطی و خرید موتور سیکلت اقساطی
 
آمارهای ارائه شده نشان داده است که سالانه مبالغ زیادی به عنوان اعتبار برای خرید اقساطی گوشی، لپ تاپ قسطی، خرید موتور سیکلت اقساطی و ... برای متقاضیان در نظر گرفته می شود و این حاکی از تمایل زیاد افراد برای خرید اقساطی است، تا پرداخت نقدی هزینه ها. در این مقاله ما روشی شگفت انگیز برای خرید اقساطی کالا و استفاده از خدمات مختلف بدون ضامن را به شما معرفی کرده ایم. لطفا با ما همراه باشید، ما مطالب مفیدی برایتان ارائه کرده ایم.


چرا اقساطی خرید کنم؟ 


در گذشته کار بیشتر معادل درآمد بالاتر بود. اما امروزه سخت کوشی شما را به سمت درآمد بیشتر هدایت نمی کند. بلکه هوشمندانه کار کردن است که این روزها شما را به سمت موفقیت و درآمد بیشتر میبرد. یکی از مهارت هایی که نیاز است شما کسب کنید؛ مدیریت مالی است. در این زمینه کتاب های فیزیکی و صوتی، دوره های آنلاین و حضوری بسیار زیادی و .... تهیه شده است که می توانید با بهره مندی از آن ها این مهارت را در خود افزایش دهید.

مدیریت مالی به شما یاد می دهد چگونه درآمد بیشتری کسب کنید نه اینکه کمتر خرید کنید و هزینه های خود را کاهش دهید. یکی از راهکارهای مدیریت مالی، سرمایه گذاری است. خرید اقساطی به شما کمک می کند تا علاوه بر تهیه کالا یا خدمات مورد نیاز خود، مابقی درآمد خود را سرمایه گذاری کنید. در نهایت پایان ماه شما هم نیاز خود را تهیه کرده اید و هم اینکه با بودجه ای که داشته اید توانسته اید سرمایه گذاری کرده و درآمد خود را افزایش دهید.


خرید گوشی اقساطی


تلفن های همراه برای بسیاری از مردم در سراسر جهان به یک ضرورت در زندگی تبدیل شده است. ارتباط با خانواده، دوستان و همکاران، انجام بیزینس و فعالیت های تجاری، دسترسی به ایمیل و ... تنها چند مورد از موارد کاربرد تلفن های همراه می باشد.

چنانچه مایل هستید یک تلفن همراه به روز و جدید داشته باشید ولی قصد ندارید کل هزینه آن را نقدا بپردازید، پس با توجه به افزایش قیمت گوشی های تلفن همراه، بد نیست از خدمات خرید اقساطی گوشی قسطا استفاده کنید و گوشی هوشمند خود را قسطی بخرید.

خرید اقساطی گوشی، لپ تاپ قسطی و خرید موتور سیکلت اقساطی

خرید لپ تاپ قسطی


امروزه لپ تاپ یک وسیله ی الکترونیکی مهم برای هر کارمند، دانشجو یا حتی دانش آموزی تبدیل شده است، به این دلیل که استفاده از فناوری روز دنیا در سیستم آموزش و پرورش دنیا به شدت رونق یافته است. استفاده از لپ تاپ با امکانات و انعطافی که دارد، امکان انجام و ارائه تکالیف و پروژه ها را در هر زمان و مکان برای دانشجویان و سایر افراد بسیار راحت کرده است.

افرادی که در حوزه هوش مصنوعی، معماری، گرافیک و .... فعالیت می کنند نیاز به یک سیستم قوی دارند تا بتوانند ایده های خود را پیاده سازی کنند و مسلما هر چقدر یک لپ تاپ، از لحاظ سخت افزاری سطح بالاتری داشته باشد، عملکرد بهتری نیز خواهد داشت.

قطعا می دانید که برای خرید یک لپ تاپ که دارای برند معتبر و امکانات بیشتری باشد، لازم است که هزینه ی زیادی بپردازید. به خصوص در یکی دو سال اخیر که قیمت کالاهای دیجیتال به شدت افزایش قیمت داشته است. بنابراین توصیه می شود که لپ تاپ قسطی بخرید و از شرایط ویژه ی قسطا در حوزه فروش اقساطی کالا و خدمات بهره مند شوید. در ادامه با قسطا بیشتر آشنا خواهید شد.


خرید موتور سیکلت اقساطی


موتور سیکلت نسبت به اتومبیل دارای چند مزیت می باشد و به دلیل همین مزیت ها، عده ای ترجیح می دهند بعضی مواقع سوار موتور سیکلت شوند. این مزیت ها عبارتند از :

·صرفه جویی در مصرف سوخت و کاهش هزینه ها

·پارک موتورسیکلت آسان بوده و در مواقعی که وقت کمی دارید، می توانید به راحتی محلی را برای پارک موتورسیکلت انتخاب کنید، به این دلیل که حجم کمی دارد فضای زیادی برای پارک نیاز ندارد.

·موتور سیکلت با محیط زیست سازگارتر بوده و هوا را کمتر آلوده می کند.

این ها از مهم ترین مزیت های موتور سیکلت است که باعث شده است خیلی از آقایان در کنار اتومبیل خود، یک موتور سیکلت هم تهیه کنند و در مواقعی که ضرورت دارد از آن استفاده کنند.

همچنین موتورسیکلت برقی این روزها بین جوانان طرفداران زیادی پیدا کرده است. در چنین شرایطی خرید موتور سیکلت اقساطی می تواند بسیار مناسب و مطلوب باشد. شما می توانید از طریق قسطا برای خرید اقساطی موتور سیکلت اقدام نمائید.

در بخش بعدی به طور کامل قسطا را به شما معرفی کرده ایم. همچنان همراه ما باشید.

خرید اقساطی گوشی، لپ تاپ قسطی و خرید موتور سیکلت اقساطی

خرید اقساطی از طریق قسطا چگونه است؟


قسطا یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات وام الکترونیکی و پیشرو در صنعت لندتک می باشد. قسطا بدون ضامن ، تسهیلات مورد نیاز شما را در قالب یک کارت اعتباری به نام قسطا کارت به شما ارائه می دهد.

بنابراین برای اینکه بتوانید از خدمات امتیاز دهی بدون ضامن قسطا بهره مند شوید، لازم است که به سایت آن به آدرس ghesta.ir مراجعه کنید و برای خود یک حساب کاربری ایجاد کرده و برای دریافت قسطا کارت ثبت سفارش کنید.

آنچه قسطا را از سایرین جدا کرده است، نرخ سود پائین، انعطاف در پرداخت اقساط، عدم نیاز به ضامن و امکان خرید با قسطا کارت از تمامی فروشگاه های فیزیکی و آنلاین معتبر بدون محدودیت می باشد.


کلام پایانی


برای خرید اقساطی گوشی، لپ تاپ قسطی، خرید موتور سیکلت اقساطی و سایر کالا و خدمات به صورت اقساطی، هم اکنون به وب سایت قسطا مراجعه کنید و درخواست خود را ثبت کنید.

در صورت وجود هر گونه سوال یا مشکل با مشاوران ما در مجموعه قسطا تماس بگیرید. ما با کمال میل به کلیه ی سوالات شما پاسخگو خواهیم بود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها