در  نشستی با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان، انجمن بازنشستگان هیات ورزش کارگری استان تشکیل شد.
در  نشستی با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان، انجمن بازنشستگان هیات ورزش کارگری استان تشکیل شد.
کد خبر: ۱۳۳۲۰۲۳

به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان در  نشستی با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان، انجمن بازنشستگان هیات ورزش کارگری استان تشکیل شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان، در این نشست که با حضور هادی ابراهیمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان، محمدتقی جلیلی مهابادی رییس صندوق بازنشستگی کشوری استان، مریم یگانه مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری، سیده اسما کریمی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای و تنی چند از رؤسای تعدادی از کانون های بازنشستگی و بازنشستگان ورزشکار در خانه امید بندرعباس برگزار شد، محمدتقی جلیلی به عنوان رییس انجمن بازنشستگان هیات ورزش کارگری استان هرمزگان منصوب و معارفه شد.

 
این حکم که به امضای فرشید اوسپید رییس هیات ورزش کارگری استان هرمزگان رسیده است توسط مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان به جلیلی اهدا شد.

 
رییس هیات ورزش کارگری استان هرمزگان در متن کامل این حکم چنین آورده است:
 
جناب آقای محمدتقی جلیلی مهابادی
با سلام
نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی و تصویب هیات رییسه، به موجب این ابلاغ به سمت رییس انجمن بازنشستگان هیات ورزش کارگری استان هرمزگان منصوب می شوید.
 
امید است که با بهره گیری از تمامی ظرفیت های علمی و اجرایی موجود در استان در راستای خدمت به جامعه بازنشستگان کارگری و با نگاه به حفظ، توسعه و پایداری ورزش کارگران در انجام امور محوله موفق و موید باشید، توفیق شما را در انجام وظایفی که بر عهده دارید را از خداوند متعال مسئلت دارم.
 
فرشید اوسپید
رییس هیات ورزش کارگری استان هرمزگان
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها