مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال نکاتی درباره آخرین وضعیت احتمال میزبانی این تیم در رقابت‌ های مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 قطر تشریح کرد.
کد خبر: ۱۳۳۱۸۳۳

به گزارش جام جم آنلاین، محمودرضا رضایی در خصوص میزبانی ایران در مرحله نهایی انتخابی 2022 قطر اظهار داشت: میزبانی ایران در رقابت های دور نهایی انتخابی جام جهانی برای کشورمان بسیار مهم بوده و همه از اهمیت موضوع آگاهند. مردم عزیز کشورمان نیز به واقع لحظه شماری می کنند که تیم ملی ایران در کشور و ورزشگاه ملی خودش بازی کند. از اوایل حضور آقای عزیزی خادم به عنوان رئیس فدراسیون، این مساله به شکل جدی در دستور کار ایشان قرار گرفت و تقریبا به طور شبانه روزی همه ارکان مرتبط فدراسیون در این خصوص فعالیت های جدی خود را آغاز و پیگیری کردند؛ نامه نگاری ها و ارتباطات مختلفی با کنفدراسیون فوتبال آسیا صورت گرفته، تمام مواردی که ممکن بود در فهرست نقایص قرار بگیرد، رفع شده و امیدواریم بتوانیم حق خود را که همانا میزبانی در ایران است، محقق سازیم.تکلیف میزبانی ایران در مقدماتی جام جهانی هفته آینده مشخص می شود؟

وی ادامه داد: ایران به لحاظ فنی و مواردی که به آن نیاز داریم، آماده میزبانی است. در تمام این مدت با هدایت عزیزی خادم جلسات متعددی به صورت آنلاین در این موضوع برگزار شده و امیدواریم در مرحله نهایی انتخابی به عنوان میزبان باشیم و تیم ملی در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف حریفان خود برود.

مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال گفت: سعی کرده ایم تمام حالت ها را در نظر بگیریم و در جلساتی که داشتیم، تیم ملی برای هر دو شرایط چه میزبانی ایران در تهران و چه عدم میزبانی کشورمان از بازی های خانگی، برنامه ریزی خود را انجام داده است.

مدیر رسانه تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه گفتگو با سایت فدراسیون فوتبال عنوان کرد: اگر میزبانی به ما تعلق نگیرد و مجبور به بازی در خارج از خانه باشیم، یک برنامه در دستور کار تیم ملی قرار خواهد گرفت و اگر میزبانی به ایران بازگردد، برنامه خاص و مشخص دیگری داریم. بدون شک بر عهده گرفتن میزبانی باعث خرسندی جامعه فوتبال و مردم عزیزمان خواهد بود. امیدوارم نتایج مثبت در این زمینه رخ دهد و اخبار خوبی که به نفع فوتبال ملی ایران است، تا پایان هفته پیش رو در خصوص میزبانی کسب کنیم و به اطلاع تمام فوتبالدوستان ایرانی برسانیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها