منابع رسانه ای از وقوع یک آتش سوزی گسترده در بندر «جبل علی» واقع در شهر «دبی» امارات خبر می‌دهند.
کد خبر: ۱۳۳۱۵۷۱

‌به گزارش جام جم آنلاین، یک آتش سوزی گسترده در کشور امارات به وقوع پیوست. این آتش سوزی در یک کارخانه پلاستیک در بندر «جبل علی» در دبی راه افتاده است.

بر اساس این گزارش، آتش نشانی‌های شهر دبی تلاش‌ها برای اطفای حریق را آغاز کرده اند. مقامات رسمی امارات تاکنون هیچ اظهارنظری در این زمینه مطرح نکرده اند. دولت امارات مدعی شده است که اوضاع تحت کنترل است.

آخرین گزارش‌ها حاکی از آن است که آتش سوزی همچنان ادامه دارد و هنوز خاموش نشده است. جبل علی یکی از مهم‌ترین بنادر امارات است که در فاصله ۳۵ کیلومتری شهر دبی واقع شده است.

حدود یک ماه پیش نیز انفجاری مهیب در این بندر رخ داد که اعلام شد یکی از کانتینرهای یک کشتی در بندر مذکور منفجر شده است.

در همین حال المیادین از دستیابی به سندی محرمانه درباره انفجار ماه گذشته در بندر «جبل علی» دبی خبر داد. در این سند که از طرف پلیس دبی صادر شده، آمده است در پی این انفجار سه صهیونیست کشته و دو نفر دیگر به‌ شدت زخمی شده‌اند.

بنا بر این سند، انفجار به‌ وسیله یک بمب کار گذاشته شده در یک کانتینر رخ داده است. اجساد برخی از کشته‌ها دفن شده و اجساد عده‌ای دیگر نیز با نظارت پلیس و به‌دلیل حساسیت موضوع، به کشورهایشان انتقال داده شده است.

این حادثه پس از درگیری عربستان سعودی و امارات بر سر افزایش میزان تولید و صادرات نفت در اجلاس اوپک پلاس و در نزدیکی مخازن سوخت رخ داد.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها