آتش جنگل‌ های ارسباران خاموش شد

سیل مهیب کلیبر ۳ کشته و ۲ مفقودی داشت

سیل مهیب کلیبر ۳ کشته و ۲ مفقودی داشت و با کمک باران و پاشش ۴۰ تنی آب توسط هواپیمای آتش‌نشان، آتش جنگل‌ های ارسباران در محدوده کلیبر خاموش شد.
کد خبر: ۱۳۳۱۰۶۲

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، سیل مهیب در سلین چای بخش آبش احمد شهرستان کلیبر موجب ایجاد خسارات جانی و مالی به برخی از روستاهای این شهرستان شد.

اورژانس آذربایجان شرقی هم از فوت سه نفر در سنین 60،15،13 ساله خبر داد و اعلام کرد: 2 نفر هم بر اثر جاری شدن سیل در کلیبر مفقود شدند.

از سوی دیگر رئیس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر استان آذربایجان شرقی نیز از تخلیه و اسکان ساکنان حدود 100 خانه در روستاهای آسیب دیده مسیر سیل خبر داد.

محمدباقر هنربر مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی هم با اشاره به امدادرسانی به سیل‌زدگان شهرستان کلیبر گفت: همه امکانات مورد نیاز در اختیار امدادرسانی و کشف مفقودین قرار داده می‌شود.

هنربر با بیان اینکه تیم‌های تجسس به همراه سگ‌های زنده یاب به منطقه اعزام شدند گفت: چهار دستگاه لودر و بولدوزر توسط اداره کل راهداری اعزام شده و برای پل‌های تخریب شده نیز باکس تعبیه می‌شود.

به گزارش تسنیم، آتش‌ سوزی جنگل‌ های ارسباران هم پس از حدود 4 روز آتش‌ سوزی با باران و حضور هواپیمای 40 تنی آب‌پاش مهار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها