عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: مجلس جلسات متعددی را جهت بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت برگزار خواهد کرد و اگر لازم باشد، در چند شیفت جلسات علنی مجلس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۳۳۰۷۲۸

به گزارش جام جم آنلاین، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفتگو با مهر درباره برنامه مجلس شورای اسلامی جهت رسیدگی به صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم، اظهار داشت: طبق قانون، رئیس‌ جمهور دو هفته فرصت دارد تا اسامی وزرای پیشنهادی را به مجلس شورای اسلامی ارائه کند.

وی ادامه داد: در صورتی که فردا اسامی وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم به مجلس ارائه شود، نمایندگان بررسی برنامه‌ها و صلاحیت این افراد را از فردا در کمیسیون‌های تخصصی آغاز می‌کنند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از آنجایی که مقام معظم رهبری تاکید فرمودند تشکیل دولت به تاخیر نیفتد، به محض اینکه رئیس جمهور، لیست وزرای پیشنهادی خود را به مجلس ارائه دهد، مجلس بررسی برنامه‌های آنان را آغاز می‌کند.

سلیمی تاکید کرد: مجلس جلسات متعدد و پیوسته‌ای را جهت بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت برگزار خواهد کرد و اگر لازم باشد، در چند شیفت جلسات علنی مجلس برای تسریع در این کار برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها