رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی :

رشد ۱۵ درصدی جواز تاسیس صنعتی و معدنی در استان

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت : طی چهار ماهه نخست امسال 112 جواز تاسیس صنعتی و معدنی صادر کرده ایم که در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته 15 درصد در صدور جواز تاسیس رشد داشته ایم.
کد خبر: ۱۳۳۰۳۷۰

حسین حاجی بگلو درنشست خبری با اصحاب رسانه اظهارداشت: امسال بابت صدور پنج پروانه بهره برداری و گواهی کشف 84 میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه صنعت و معدن استان رقم خورد .

وی همچنین از ارسال هشت پرونده صنعتی استان از جمله کارخانه آذین فورج و کیمیای فولاد صبا شهرستان اسفراین که در زمینه اخذ تسهیلات و اجرای فازهای توسعه ای خود دچار مشکل شده اند به کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کشور خبر داد و گفت: این پرونده ها به منظور حل مشکلات یاد شده آنان به این کارگروه کشوری ارسال شده اند.

رییس سازمان صمت خراسان شمالی در ارتباط با مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفت: این کارگروه سال گذشته ۳۲۰ مصوبه داشت ، مشکلات هشت واحد صنعتی و معدنی استان نیز قرار است  در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در تهران بررسی شود .

حاجی بگلو در ادامه با اشاره به پیگیری های انجام شده برای خارج کردن پروژه سیمان سمنگان از بلاتکلیفی اظهار داشت: بنیاد مستضعفان و آستان قدس وارد مذاکره شدند تا در رابطه  با اجرای سیمان سمنگان تصمیم گیری شود.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها