مارک فینو، سخنگوی پیشین وزارت خارجه فرانسه در گفتگو با جام‌جم:

سیاست کاهش تعهدات ایران منطبق با برجام است

نماینده روسیه در سازمان‌ های بین المللی امیدوار است لغو تحریم‌های ایران، به پیوستن تهران به جریان حفظ ثبات بازار نفت کمک کند.
کد خبر: ۱۳۳۰۲۷۹

به گزارش جام جم آنلاین، نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی در وین نسبت به نقش ایران در ایجاد ثبات در بازار نفت در صورت لغو تحریم‌ها ابراز امیدواری کرد.میخائیل اولیانوف در توئیتر خود نوشت: امیدوارم ایران پس از لغو تحریم‌ ها و از سرگیری صادرات نفت، به تلاش‌های اوپک پلاس برای حفظ ثبات بازار نفت ملحق شود.

پیام اولیانوف در واکنش به پیام توئیتری کاظم غریب آبادی، نماینده دائم ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی در خصوص پاسخ حجت الاسلام ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران به پیام تبریک دبیر کل اوپک منتشر شد.

غریب آبادی در این پیام نوشت: رئیس جمهور در پاسخ به پیام تبریک دبیر کل اوپک در نامه‌ای از تلاش‌های این دبیرخانه در حفظ ثبات بازار نفت طی دو سال گذشته قدردانی و برای او و همکارانش آرزوی موفقیت کرد.

صادارت نفتی ایران یکی از بخش‌هایی است که هدف تروریسم اقتصادی دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا قرار گرفت. دولت آمریکا تلاش کرد با نقض برجام و زیر پا گذاشتن تعهدات بین المللی خود از طریق بازگرداندن تحریم‌ های ایران، تهران را وادار به پذیرش زیاده خواهی‌های خود کند، زیاده خواهی‌هایی که با شکست کارزار موسوم به فشار حداکثری ناکام ماند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها