آخرین اخبار مربوط به ویروس کرونا را اینجا در جام جم آنلاین بخوانید.
کد خبر: ۱۳۲۹۹۴۵

به گزارش جام جم آنلاین ، آنچه در ادامه می آید مروری بر مهم ترین و آخرین اخبار مربوط به بیماری کرونا است.

 

 

*گزارش اقتصادی هندوستان تایمز نشان می دهد نرخ بیکاری زنان در دوره پاندمی کرونایی در این کشور آنچنان بالاست که تا سال ها قابل جبران برای آنها نیست و خسارات اقتصادی آنها راجبران نمی کند.

 

*مقامات شهر ووهان چین در نظر دارند با یک برنامه فشرد از 11 میلیون ساکن این شهر تست کرونا بگیرند. به تازگی موارد ابتلا به کرونا در این شهر بالا رفته است.

 

*«التهاب عضلات قلبی» یکی از عوارض واکسن کرونا شمرده می شود که البته بسیار نادر است. اما نتایج یک تحقیقات نشان می دهد در نوجوانان احتمال ابتلا به این عارضه برای کسانی که مبتلا به کرونا شده اند 21 برابر کسانی است که واکسن زده اند.

 

*محققان آمریکایی بی اثر بودن واکسن ها را کاملا رد می کنند و می گویند موارد ابتلا به کرونا حتی با وجود واکسینه شدن کامل بسیار بسیار نادر است. بر اساس تحقیقات انجام شده در این کشور، 0.004 درصد از کل افراد واکسینه شده به دلیل ابتلا به ویروس در بیمارستان بستری شده اند.

 

 

*سازمان غذا و داروی اجازه می دهد درمان مبتنی بر آنتی بادی به نام «رجنرون» به عنوان یک دارو برای پیشگیری از بیماری شدید در بیماران در معرض خطر استفاده شود.

 

 

*نتایج یک مطالعه نشان می دهد که لکتین های موجود در عدس هندی موسوم به دال عدس دارای خواص ضد ویروسی در برابر کروناویروس است.

 

*پزشکان هندی شاهد هجوم گسترده ای از بیماران دچار ریزش مو پس از ابتلا به کووید۱۹ هستند. این کشور یک بحران سخت و مرگبار کرونایی را پشت سر گذاشته است.

 

*همزمان با افزایش شدید آمار مبتلایان به کرونا، نیروهای ارتش استرالیا برای برقراری قرنطینه سراسری در شهر سیدنی استرالیا در کنار پلیس مستقر شدند.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها