رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت خبر داد

انهدام باند زورگیران شمال تهران / شناسایی ۲۲ مالباخته

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت از شناسایی و انهدام باند سه نفره زورگیری در شمال پایتخت و شناسایی ۲۲ مالباخته تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۹۶۰۰

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، سرهنگ کارآگاه سید علی شریفی، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت در گفتگو با فارس از انهدام باند زورگیران شمال تهران خبر داد.

سرهنگ کارآگاه شریفی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: بیست و یکم اردیبهشت ماه 2 مظنون به اسامی محمد و طاهر توسط ماموران کلانتری 137 نصر دستگیر و با توجه به اینکه دستگیر شدگان فوق در خیابان گیشا با یک دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش در حال پرسه زنی بودند توسط گشت کلانتری دستگیر و برای بررسی تخصصی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: با توجه به مخدوش بودن پلاک موتورسیکلت، داشتن اسامی مستعار و بیان اظهارات متناقض در تحقیقات پلیسی؛ نهایتا هر 2 متهم ناگزیر به ارتکاب بیش از 25 فقره سرقت به عنف (زورگیری) در سطح شهر تهران با همدستی فرد دیگری به نام کامران شدند.

سرهنگ کارآگاه شریفی افزود: پس از اعتراف صریح متهمان، شناسایی مالباختگان در دستور کار قرار گرفت و تاکنون 22 نفر شناسایی و متهمان صراحتاً به انجام کلیه سرقت ها اعتراف کردند.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران خاطرنشان کرد: تلاش کارآگاهان برای دستگیری متهم متواری ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها