درگیری شبانه تکاوران انتظامی با سوداگران مرگ

یک تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد +عکس

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت خبر داد

کشف ۴۱ کیلو تریاک از مخفیگاه یک سوداگر مرگ

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف ۴۱ کیلوگرم تریاک خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۹۴۰۹

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در گفتگو با فارس از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف 41 کیلو تریاک در مخفیگاهش خبر داد.

سرهنگ حسنوند در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت : در پی دریافت خبری از پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب تهران مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر به تازگی مقادیر متنابهی تریاک از قاچاقچیان مرزهای شرقی کشور تهیه و با یک دستگاه خودرو به مخفیگاهش در جنوب تهران منتقل کرده است ، بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با تکمیل رصد های اطلاعاتی نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و ماموران عملیات این پلیس موفق شدند مخفیگاه متهم را در محدوده جنوب پایتخت شناسایی و رفت و آمد های متهم را تحت کنترل قرار دهند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با بیان اینکه مراقبت‌های ویژه پلیسی از مخفیگاه متهم ادامه یافت اعلام کرد: در یک عملیات منسجم و مشترک با ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب تهران متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از آن محل 41 کیلو تریاک کشف شد.

سرهنگ حسنوند گفت: متهم پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل شد و پس از تحقیقات پلیسی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها