مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: امروز اولین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا فرهنگیان استان راه اندازی و واکسیناسیون فرهنگیان علیه کرونا در استان آغاز شد.
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: امروز اولین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا فرهنگیان استان راه اندازی و واکسیناسیون فرهنگیان علیه کرونا در استان آغاز شد.
کد خبر: ۱۳۲۹۲۶۶
به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان، مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: امروز اولین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا فرهنگیان استان راه اندازی و واکسیناسیون فرهنگیان علیه کرونا در استان آغاز شد.

 ایرج بیت اللهی افزود:  این مرحله  واکسیناسیون از فرهنگیان ناحیه یک بندرعباس با چهار هزار و ۴۳۰ نفر پرسنل، اعم از نیرو‌های رسمی مدارس دولتی و آزاد شاغل در مدارس غیر دولتی و نیرو‌های حق التدریس، آغاز شد.

 وی گفت: فرهنگیان برای واکسیناسیون به صورت مدرسه‌ای به این مرکز فراخوانده می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: سالن آموزشگاه پالایشگاه نفت بندرعباس در ناحیه یک بندرعباس به این امر اختصاص یافته و توسط آموزش و پرورش، تجهیز شده است.

به گفته بیت اللهی، در هفته پیش رو، مرکز واکسیناسیون شهید دارا برای فرهنگیان ناحیه دو بندرعباس نیز راه اندازی می‌شود و همچنین زمان و چگونگی واکسیناسیون فرهنگیان شهرستان‌های دیگر هرمزگان نیز در جلسه ستاد کرونا استان در روز شنبه ۹ مردادماه ۱۴۰۰، تصمیم گیری و نهائی خواهد شد.

وی افزود: برای جلوگیری از هر گونه تجمع و ایجاد نظم و صیانت از سلامت همکاران فرهنگی افراد، بدون اعلام قبلی به مراکز مراجعه نکنند بلکه بر اساس نوبت دهی که از قبل اعلام یا از طریق پیامک به آن‌ها ارسال می‌شود، در محل واکسیناسیون حضور داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: واکسن بصورت روزانه توسط مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس بر اساس نوبت‌های اعلام شده در اختیار این مرکز قرار می‌گیرد و عوامل اجرایی، خدماتی و واکسیناتور‌ها در این مرکز از نیرو‌های رسمی آموزش و پرورش بوده و با حمایت فنی مرکز بهداشت بندرعباس در دو نوبت صبح و عصر به فرهنگیان ارائه خدمات خواهند داد.

وی افزود: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده تا ۲۵ مردادماه کلیه پرسنل آموزش و پرورش در اقصی نقاط استان مرحله اول واکسن را دریافت خواهند نمود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها