جلسه هماهنگی بمنظور استمرار تامین و توزیع پایدار سوخت در هرمزگان با حضور نمایندگان شرکت های موزع، حمل و نقل و زنجیره توزیع و مسولان منطقه هرمزگان برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۲۹۲۵۹
به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان، جلسه هماهنگی بمنظور استمرار تامین و توزیع پایدار سوخت در هرمزگان با حضور نمایندگان شرکت های موزع، حمل و نقل و زنجیره توزیع و مسولان منطقه هرمزگان برگزار شد.
 
عبدالله احمدی کمرپشتی مدیر منطقه هرمزگان درباره ضرورت و اهمیت این جلسه گفت: اگر امروز توانسته ایم بدون تاخیر و کم وکاست علاوه بر وظیفه مهم سوخت رسانی به کشور و جزایر در استان هم موفق عمل کنیم به دلیل مسولیت شناسی و تلاش های جهاد گونه همه کسانی است که در زنجیره توزیع، شرکت ملی پخش را یاری می دهند.

مدیر منطقه هرمزگان افزود : با تدابیری که در نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل گرفته است زیر ساخت های تولید فرآورده های نفتی به اندازه ای است که نه تنها نیازی به واردات نداریم بلکه با افتخار مقدار قابل توجهی از تولیدات پالایشگاه های نفت بندرعباس و ستاره خلیج فارس را صادر می کنیم که موجب ارز آوری و تامین بودجه و هزینه های کشور می گردد.

احمدی کمرپشتی ادامه داد: در زمینه تامین فرآورده داخلی به دلیل وجود ابزارهای ریلی ، جاده ای و دریایی و از همه مهمتر خط لوله انتقال فرآورده در کشور، هرمزگان توانسته  به عنوان مبدا مهم تامین بخش اعظم سوخت کشور باشد.

مدیر منطقه هرمزگان با اشاره به اولویت قراردادن وظیفه اصل شرکت گفت: با همه این مسولیت های بزرگ و خطیر کارکنان  شرکت در منطقه هرمزگان لحظه ای از رصد وضعیت سوخت رسانی به نقاط دور افتاده و صعب العبور استان فارغ نیستند و در اثر همین تلاش جهادی است که مردم عزیزمان در حوزه سوخت رسانی دغدغه ای ندارند.

احمدی کمرپشتی در پایان از همه شرکت های حمل و نقل زمینی و دریایی و ریلی ، مدیران جایگاه های عرضه سوخت و عوامل زنجیره توزیع تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه این نشست، مرتضی عابدینی معاون فنی و عملیاتی منطقه هرمزگان نیز  به تشریح وضعیت سوخت رسانی و انتقال فرآورده از انبار نفت شهیدرجایی به کشور از طریق خط لوله سراسری و نفتکش های جاده پیما پرداخت و گفت :صادرات بنزین برای اولین بار از طریق مخنزندار ریلی و از مبدا تاسیسات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در بندرعباس افتخاری بود که در کوتاه ترین زمان ممکن زیر ساخت های فنی و عملیاتی آن آماده شد. و کارکنان  خدمات مهندسی و عملیات با اشراف ستاد پخش فرآورده های نفتی کشور به خوبی آن را اجرا کردند.

عابدینی با اشاره به ویژگی های مهندسی این طرح گفت: طراحی پمپ ها (به نحوی که قبلا این تجربه وجود نداشت) توسط جوانان همین شرکت و در کوتاه ترین زمان امکان انتقال این فرآورده به مخزنداران ریلی را فراهم کرد.

 محمد ربیعی رئیس تامین و توزیع منطقه هرمزگان نیز با بیان گزارشی از هماهنگی های بعمل آمده با نواحی و جزایر استان در زمینه سوخت رسانی دریایی گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و مدیریتی که با رهنمون های ستاد تهران در منطقه هرمزگان پیگیری می شود ناملایمات جوی نتوانست لحظه ای سوخت رسانی دریایی و انتقال فرآورده به جزایر را متوقف کند.

رئیس تامین و توزیع منطقه هرمزگان افزود: همه مخازن در جزایر و نواحی به میزان کافی سوخت و فرآورده برای ذخیره و توزیع دارند و سوخت رسانی به شناور های متقاضی در دریا و ساحل هم بدون تاخیر انجام می شود.
در انتهای این نشست احمد باقری معاون بازرگانی با اشاره به طوفان شدید و گرد و خاک و سیل های روزهای اخیر در بخش هایی از استان هرمزگان گفت : به گونه ای برنامه ریزی شده است که علی رغم جاری شدن سیل غیر مترقبه در بخش های شمالی و شرقی استان و بسته شدن جاده ها،  وقفه ای در سوخت رسانی رخ ندهد. معاون بازرگانی منطقه هرمزگان ادامه داد: در ایام سیل و قطعی برق بنا به گزارش های دریافتی از روسای نواحی در هیج یک از شهرستان های استان جایگاه خاموشی نداشته ایم.

در این نشست نمایندگان شرکت های حمل و نقل و صاحبان جایگاه های عرضه سوخت نیز گزارشی از فعالیت  های مجموعه های خود ارائه کردند
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها