گفت‌وگو با احسان حدادی پس از کسب نتیجه ضعیف در المپیک

خیلی هم ناراحت نیستم!

کد خبر: ۱۳۲۹۲۲۹

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام جم ، یک نتیجه ناامید کننده. احسان حدادی حتی ۵۹ متر هم پرتاب نکرد و یکی از ۷پرتابگر ضعیف المپیک توکیو لقب گرفت در میان ۳۲ نفر. به قول خودش اگر المپیک توکیو آخرین المپیکش باشد، واقعا بد تمام شده. اما وقتی پای حرف‌های احسان حدادی می‌نشینی احساس می‌کنی، قصه المپیک و این پرتابگر، شاید همچنان ادامه داشته باشد. او دیروز چهارمین ورزشکار کشورمان لقب گرفت که در ۴ المپیک شرکت کرده و اگر در المپیک پاریس هم در محفظه پرتاب بایستد، نامش به عنوان تنها ورزشکار ایرانی که در ۵ المپیک شرکت کرده وارد تاریخ می‌شود. اما این رکوردها فعلا ارزشی ندارد. احسان باید پاسخگوی نتیجه بدی که گرفته باشد:

 چرا نتوانستی به فینال راه پیدا کنی؟
کار خیلی سختی بود، چراکه سال قبل بعد از این‌که کرونا گرفتم، چند مسابقه مهم فصل را از دست دادم. امسال هم با مصدومیت کمرم هیچ مسابقه‌ای ندادم، تنها حضورم مرحله اول لیگ بود. درصورتی‌که وقتی قرار است در المپیک پرتاب کنی باید در چند مسابقه خوب شرکت کرده باشی، من مصدوم هم بودم، ولی خودم توقع پرتاب بالای ۶۲-۶۳ متر را داشتم، اما متأسفانه نشد.
قبلا گفته بودی، اگر بالای ۶۳-۶۴ متر پرتاب نکنی، المپیک نخواهی آمد.
دوست داشتم در چهارمین المپیکم نتیجه بهتری بگیرم. اما از من خواستند در چهارمین المپیکم شرکت کنم. از طرفی اگر من نمی‌آمدم و کسی هم جایگزینم نمی‌شد، حالت خوبی نداشت و من به احترام المپیک آمدم. حالا خیلی هم ناراحت نیستم. تصمیمم بر این بود در المپیک توکیو به دلیل مصدومیتی که داشتم، نباشم ولی چون ورودی کسب کرده بودم و تا سال آینده هم مسابقه بزرگی نداشتم باید در آن شرکت می‌کردم تا خودم را برای بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ محک بزنم.
المپیک توکیو آخرین المپیک تو بود؟
نمی‌دانم ! اگر بدنم جواب دهد دوست دارم شرکت کنم. سال آینده دربازی‌های آسیایی چین شرکت خواهم کرد و به دنبال کسب پنجمین مدال طلا در این مسابقات هستم. اگر آنجا نتیجه خوب گرفتم و بدنم آماده بود در پاریس شرکت می‌کنم.
خیلی‌ها معتقدند باوجود خرج زیادی که برای تو شده اما نتیجه مطلوب نبوده است.
من تنها مدال‌آور دوومیدانی ایران در المپیک هستم. ۴ مدال طلای بازی‌های آسیایی دارم و سال آینده به دنبال کسب پنجمین مدال آن هستم برای همین مسؤولان به این نتیجه رسیدند که سرمایه‌گذاری روی من اثرگذار خواهد بود. مطمئن باشید ورزش ایران اگر می‌دانست که من مدال نمی‌گیرم برای من هزینه نمی‌کرد. الآن هم به دلیل آسیب‌دیدگی که جزئی از ورزش است نتیجه خوبی نگرفتم. تمام تلاشم را کردم ولی به فینال راه پیدا نکردم. به هر حال همیشه آن چیزی که می‌خواهی نمی‌شود.

مرتضی رضایی - گروه ورزش / روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها