در نتیجه حملات ارتش افغانستان؛

طالبان طی یک روز ۱۰۰ نیروی خود را از دست داد

وزارت دفاع افغانستان اعلام کرد

تلفات سنگین طالبان در افغانستان

وزارت دفاع افغانستان از تلفات سنگین طالبان خبر داد و اعلام کرد در عملیات‌هایی که در چند استان‌ اجرا شد، ۱۸۹ نفر از اعضای طالبان کشته و ۱۳۸ نفر دیگر زخمی شدند.
کد خبر: ۱۳۲۹۰۲۰
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، وزارت دفاع افغانستان از تلفات سنگین طالبان خبر داد و امروز اعلام کرد: در عملیات‌هایی که در استان‌های قندهار، هلمند، زابل، هرات و جوزجان اجرا شد، ۱۸۹ نفر از اعضای طالبان کشته و ۱۳۸ نفردیگر زخمی شدند.

دفتر مطبوعاتی معاونت مبارزه با مواد مخدر وزارت کشور افغانستان نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: نیرو‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر در عملیاتی در استان پکتیا یک محموله بزرگ مهمات ازجمله شش هزار و ۵۰۰ گلوله سلاح «ام ۱۶» و ۱۸ گلوله راکت «آر پی جی» را کشف و ضبط کردند و دو فرد مظنون در این زمینه نیز بازداشت شدند.

از طرفی مسئولان محلی استان هرات امروز اعلام کردند: شهرستان «انجیل» استان هرات هدف حملات سنگین طالبان قرارگرفت و این حمله با مقاومت نظامیان افغان دفع شد.

همچنین مسئولان محلی استان غزنی گفتند: هر چند وزارت آموزش و پرورش افغانستان دستور بازگشایی مدارس را در هفته جاری صادر کرد، اما به دلیل ناامنی و وضع جنگی در شهر غزنی، امکان بازگشایی مدارس در این شهر وجود ندارد و خانواده‌ها نیز از فرستادن دانش آموزان به مدارس نگران هستند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها