نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: دولت سیزدهم باید با رویکردی انقلابی و جهادی قاطعانه برای رفع مشکلات مردم تلاش کند.
کد خبر: ۱۳۲۸۸۴۲

به گزارش جام جم آنلاین از استان مرکزی، آیت الله دری نجف آبادی ظهر امروز در مراسم یادبود مرحوم «علیرضا تابش» رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مصلی بیت المقدس اراک اظهار داشت: مرحوم تابش با تأسی به امیرالمومنین (ع) عمر خود را صرف خدمت به محرومان و نیازمندان کرد و خدمات ارزشمندی را به این قشر جامعه انجام دادند.

وی با اشاره به شاخصه‌های اخلاقی برجسته رئیس سابق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: مرحوم تابش مدیری پاکدست و توانمند و فردی کارشناس بود که در دوران مدیریت خود خدمات ارزنده‌ای از خود به یادگار گذاشت. از خدمات ارزنده این مرحوم مساعدت به آسیب‌دیدگان بلایای طبیعی در هنگام بروز سیل، زلزله و. … بود و قطعاً این تلاش‌ها توشه آخرت اوست.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: در جامعه اسلامی مدیران باید با الگوگیری از امیرالمؤمنین (ع) به فکر خدمت به محرومان باشند و در راه رضایت آنان گام بردارند. بنیاد مسکن از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که به عنوان نهادی جهادگر وظایف مهمی را بر عهده دارد که با کمک به مناطق محروم و روستایی عمران و آبادانی کشور را دنبال می‌کند.

دری نجف آبادی عنوان کرد: امروز لازم است افرادی انقلابی، مدبر و دلسوز به نظام در نهادهای انقلابی خدمت کنند، امروز کشور به وحدت و یکپارچگی نیاز دارد و همه باید پشتیبان دولت منتخب باشیم تا بر مشکلات و دشمنان پیروز شویم.

امام جمعه اراک خاطرنشان کرد: فرصتی که انقلاب اسلامی برای ایران و جهان اسلام فراهم کرده است در طول تاریخ تکرار شدنی نیست و اگر قدر این فرصت تاریخی دانسته نشود، باید پاسخگوی نسل آینده باشیم.

انتهای پیام/

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها