جانشین پلیس راهور ناجا گفت: براساس مصوبه ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا طرح محدودیت‌های ترافیکی همچنان ادامه دارد و ورود به شهرهای قرمز و نارنجی و خروج از این شهرها به سراسر کشور ممنوع است.
کد خبر: ۱۳۲۸۴۹۷
به گزارش جام جم آنلاین، سردار سیدتیمور حسینی درباره وضعیت تردد خودرو‌ها با توجه به پایان رسیدن تعطیلات ۶ روزه در استان‌های تهران و البرز افزود: اکنون محدویت در ۱۴ نقطه مبادی ورودی خروجی استان‌های تهران و البرز برداشته شد و کنترل محدودیت‌های ترافیکی به صورت سیستمی و هوشمند انجام می‌شود.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا گفت: همچنان ممنوعیت تردد از شهر‌های قرمز و نارنجی و بالعکس ادامه دارد، زیرا از تصمیمات ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا است و در حال اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی در موج پنجم این بیماری هستیم و تردد بین شهر‌های نارنجی و قرمز در واقع ممنوع است.

سردار حسینی افزود: در تعطیلات ۶ روزه در استان تهران و البرز ۱۴ نقطه از مبادی ورودی خروجی استان‌های تهران و البرز همکاران ما مستقر بودند و از خروج پلاک‌های بومی و همچنین ورود پلاک‌های غیربومی جلوگیری می‌کردند.

جانشین پلیس راهور ناجا ادامه داد: به رغم تاکیداتی که پلیس و ستاد ملی مقابله با کرونا داشت و این موضوع که باید هموطنان از سفر‌های غیرضروری و تردد‌های غیرضروری در واقع خودداری کنند، متاسفانه شاهد بودیم که بیش از ۴۷۰ هزار مورد تخلف توسط دوربین‌ها و همکاران ما ثبت و اعمال قانون شد.

سردار حسینی تاکید کرد: جریمه یک میلیون تومانی برای شهر‌های قرمز و ۵۰۰ هزار تومانی برای شهر‌های نارنجی نیز اعمال خواهد شد.

وی با بیان اینکه ممنوعیت تردد شبانه در همه شهر‌ها برقرار است، گفت: در روز‌ها و تعطیلات آتی هیچ محوری یک طرفه نخواهد شد و توصیه ما به هموطنان این است که از سفر‌های غیرضروری پرهیز کنند.
 
منبع: ایرنا
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها