مسئول امنیتی گردان های «حزب الله» عراق اعلام کرد: اگر نظامیان آمریکایی از خاک عراق خارج نشوند، عملیات های مقاومت علیه آنها ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۱۳۲۸۱۹۸

به گزارش جام جم آنلاین، «ابو علی العسکری» مسئول امنیتی گردان‌ های حزب الله عراق به مذاکرات راهبردی میان بغداد و واشنگتن واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: اگر نظامیان آمریکایی از خاک عراق خارج نشوند، عملیات‌ های مقاومت علیه آنها ادامه خواهد داشت. کاظمی و وزیر خارجه او در جایگاهی نیستند تا درباره موضوعی که به حاکمیت عراق ارتباط پیدا می‌کند، مذاکره کنند.

وی افزود: سیاستمداران عراقی باید فلسفه نمایشی را که در قالب مذکرات به راه افتاده است، برای ملت عراق توضیح دهند. پیشتر نیز کمیته هماهنگی گروه‌ های مقاومت در بیانیه‌ای بر لزوم خروج تمامی نظامیان ایالات متحده آمریکا از خاک عراق تأکید کرد. در این بیانیه اعلام شده است که مقاومت عراق اجازه تداوم بقای نظامیان آمریکایی در خاک خود را نخواهد داد.

این کمیته همچنین اعلام کرده است که مأموریت نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا در عراق دفاع از امنیت رژیم صهیونیستی و جاسوسی از مقاومت است. اگر آمریکایی‌ ها بخواهند از عراق عقب‌ نشینی کنند، باید از وجب به وجب خاک آن عقب بنشینند.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها