فرمانده کل سپاه با بیان اینکه خوزستان نه تنها برای ما مهم بلکه مقدس نیز هست، گفت:‌ همانگونه که در سیل ۹۸ کنار مردم بودیم هم اکنون نیز تا انتهای رفع مشکل کنار مردم خوزستان هستیم.
کد خبر: ۱۳۲۸۱۵۲

به گزارش جام جم آنلاین، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که صبح امروز برای بازدید و بررسی بعضی شهرها و روستاهای مواجه با تنش آبی وارد خوزستان شد اظهار داشت: با توجه به صحبت های روز گذشته مقام معظم رهبری که فرمودند مسئولان مشکلات آب خوزستان را جدی بگیرند امروز برای حل مشکلات وارد استان شدیم.

سردار سلامی افزود: خوزستان نه تنها برای ما مهم بلکه مقدس نیز هست و همانگونه که در سیل 98 کنار مردم بودیم هم اکنون نیز تا انتهای رفع مشکل کنار مردم خوزستان هستیم.

وی ادامه داد: در طرح غدیر حدود 525 کیلومتر لوله با قطر 2 متر از منطقه شوش کشیده شده که سوسنگرد، حمیدیه، 70 درصد آب اهواز، هویزه، شادگان، دارخوین، خرمشهر و آبادان را آبرسانی و این طرح توسط قرارگاه سازندگی در حال انجام است.

سردار سلامی افزود: در بحران آبی اخیر نیز با تلاش نیروهای سپاه 60 دستگاه تانکر 30 هزار لیتری به صورت سیار در 87 روستا در حال آبرسانی هستند و امروز 40 دستگاه تانکر سیار دیگر نیز اضافه می‌شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فاضلاب اهواز را یکی از مهم‌ترین مسائل این استان خواند و افزود: قرارداد طرح فاضلاب توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا منعقد شده، تجهیز کارگاه شده ‌و به محض تامین اعتبارات در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری این از طرح بزرگ خواهیم بود.

منبع: تسنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها