معاون هماهنگ‌کننده پلیس پیشگیری تهران بزرگ خبر داد:

پایان درگیری دسته‌ جمعی اتباع خارجی در نازی آباد

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران:

قمه کشان شهرستان رباط کریم دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران از شناسایی و دستگیری عاملان نزاع و درگیری در شهرستان رباط کریم خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۶۶۴۶

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، سرهنگ مهدی کرمی، جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره جزئیات دستگیری قمه کشان شهرستان رباط کریم اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیس مبنی بر وقوع یک مورد نزاع و درگیری دسته جمعی در شهرستان رباط کریم، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران بلافاصله در محل حاضر شده و دو نفر از اعضای اصلی نزاع و درگیری را دستگیر کرده و به پلیس امنیت عمومی استان انتقال دادند.

سرهنگ کرمی با بیان اینکه عاملان دیگر این نزاع و درگیری از محل متواری شده بودند، تصریح کرد: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و اشراف اطلاعاتی موفق شدند سایر عاملان نزاع و درگیری را شناسایی و در یک اقدام ضربتی آنها را دستگیر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه در این نزاع و درگیری یک دستگاه خودرو و چند واحد صنفی تخریب شده بودند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ کرمی تاکید کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس بوده و نیروی انتظامی در راستای حفظ امنیت و آرامش با مجرمان قاطعانه و با قدرت برخورد خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها