شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان خبرداد:

راه اندازی اعلان خاموشی ها در سامانه برق من

با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان صورت گرفت؛

افتتاح مرکز پایش مصرف برق ادارات اجرایی در استانداری کرمان

در راستای کاهش و بهینه سازی مصرف برق در ادارات استان کرمان، مرکز پایش مصرف برق ادارات در استانداری کرمان با حضور دکتر واعظی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان افتتاح شد.
کد خبر: ۱۳۲۶۱۸۹
به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛در مراسم افتتاح این مرکزمدیرعامل شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان گفت:تاکنون بیش از ۱۴ هزار کنتور هوشمند برای مشترکین صادر شده که از این تعداد، ادارات استان به صورت ۱۰۰ درصدی مجهز به این نوع کنتور شده اند.

مهدوی نیاافزود:بیش از ١١ هزار کنتور در بخش کشاورزی که بیشترین مصرف برق استان را به خود اختصاص داده هوشمند شده است و همچنین در بخش صنعت نیز بیش از ۵۲ درصد مجهز به این نوع کنتور شده اند که به صورت برخط و در لحظه مصرف برق آنها رصد می شود.

وی در خصوص مصرف برق ادارات گفت:چنانچه ادارات استان بیشتر از میزان برق تعیین شده،مصرف داشته باشند بلافاصله توسط بازرسی استانداری مورد بررسی و توبیخ قرار خواهند گرفت و همچنین از اداراتی که بتوانند در میزان مصرف برق صرفه جویی داشته باشند تقدیر خواهد شد.

وی استان کرمان را از استان های پیشرو در پایش مصرف برق در کشور دانست و با تشکر از مصوبه معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان در خصوص کاهش ساعت ادارات استان به منظور بهینه سازی مصرف برق، بیان داشت: به موازات این رصد و کاهش ساعات اداری، تفاهمنامه همکاری با بسیج ادارات و فرماندهان بسیج که ناظر ویژه در ادارات بوده منعقد و در این راستا مصرف بهینه ادارت پایش خواهند شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان افزود:در چارچوب قوانین شرکت توانیر،۴میلیاردو ٩٠٠ میلیون تومان پاداش به مشترکین بخش کشاورزی، خانگی و اداراتی که نهایت همکاری را با ادارات برق سراسر کشور داشته اند، پرداخت شده است.

به گزارش جام جم آنلاین کرمان،در پی ابلاغ بخشنامه معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان مبنی بر کاهش ساعات اداری و کاهش چشمگیر مصرف برق ادارات، کمبود تولید برق در استان به حداقل رسیده است.

همچنین طبق مصوبه هیات وزیران در خصوص مصرف برق ادارات، مصوب شده است ادارات دولتی در زمان ساعات اداری تا 50 درصد کاهش مصرف و در خارج از ساعت اداری 80 درصد برق مصرفی را کاهش دهند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها