دنیای کارتون‌ها زیر سایه کرونا
گفت‌وگو با محمدرحیم لیوانی ،رئیس مرکز پویانمایی صبا و اعلام پویانمایی‌های جدید نوروزی

دنیای کارتون‌ها زیر سایه کرونا

شبکه نسیم با سری جدید مجموعه پویانمایی «شکرستان» به استقبال اعیاد قربان و غدیر می رود.
کد خبر: ۱۳۲۶۱۵۳
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، سری جدید مجموعه «شکرستان» در آستانه ایام غدیر و قربان به جدول پخش این شبکه اضافه خواهد شد و از یکشنبه ٢٧ تیرماه هر شب ساعت ٢٢:١٥ روی آنتن خواهد رفت.

«شکرستان» از قدیمی ترین و پرطرفدارترین انیمیشن های ایرانی است که تا کنون حدود ۳۰۰ قسمت از آن تولید و پخش شده است. این مجموعه پویانمایی که تمام عناصر آن برگرفته از فرهنگ، آداب و رسوم، ظرفیت های هنر ایرانی است به تهیه کنندگی سید مسعود صفوی و توسط مرکز پویانمایی صبا تولید می شود و در این مسیر موسیقی، نوع قصه گویی، گرافیک، راوی، طراحی فضا در راستای هدف اصلی وتولید یک انیمیشن تمام ایرانی، قرار داشته است.

این مجموعه، قصه‌گوی فرهنگ اصیل ایرانی است و تاکنون به زبان عربی، انگلیسی و برخی از کشور های آسیای جنوب شرقی دوبله شده است. «شکرستان» ابتداً با روایت زنده‌یاد مرتضی احمدی آغاز شد و پس از آن سید شهاب حسینی و علی همت مومی وند این داستان را ادامه دادند.

این انیمیشن با تکنیک کات اوت تولید و با مدیریت دوبلاژ شوکت حجت و با هنرمندی اکبر منانی، شهروز ملک آرایی، جواد پزشکیان، تورج نصر، سعید شیخ‌زاده، ابراهیم شفیعی، اردشیر منظم، فرانک رفیعی و نرگس فولادوند دوبله و صداگذاری شده است.

علاقمندان به این مجموعه می‌توانند سری جدید را از شنبه ٢٧ تیرماه در شبکه نسیم دنبال کنند.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها