وزیر اطلاع‌ رسانی دولت نجات ملی یمن گفت، پیروزی‌های ارتش و کمیته‌های مردمی در استان البیضاء محاسبات دشمن را به هم ریخته و آن را دچار آشفتگی کرده است.
کد خبر: ۱۳۲۵۷۶۵

به گزارش جام جم آنلاین، ارتش و کمیته‌ های مردمی یمن موفق شدند در یک ضد حمله به ائتلاف سعودی در استان «البیضاء» در مرکز یمن، بخش‌های مهمی را در این جبهه پس‌ بگیرند.

«ضیف الله الشامی» وزیر اطلاع‌رسانی دولت نجات ملی یمن در واکنش به این موضوع در توییتر خود نوشت، ائتلاف سعودی از شکست‌ ها در البیضاء دچار آشفتگی و نامیدی بسیار شده است پس از آنکه از آن (جیهه البیضاء) افسانه پیروزی‌ های وهمی برای خود ساخته بود.

وی ضمن اعلام اینکه ائتلاف سعودی تمام ابزارهای خود از قبیل داعش، القاعده، مزدوران و حمایت آمریکا را در این نبرد هزینه کرده، افزود، خداوند یک پیروزی را (به نفع صنعاء) محقق کرد که دشمن فکرش را نمی‌کرد و اکنون نبردها در جبهه البیضاء گسترده‌تر از حد انتظار آنهاست.

گروه اطلاع‌رسانی «الاعلام الحربی» ویدئویی تکمیلی از عملیاتی مهم که منجر به بازپس‌گیری کامل شهر «الزاهر» در استان «البیضاء» شد، منتشر کرد.

در این عملیات همچنین تمام پایگاه‌هایی که عناصر تکفیری سعی داشتند با حمایت نظامی، مالی و رسانه‌ای ائتلاف سعودی اشغال کنند، بازپس‌ گرفته شد.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها