پلیس پایتخت به دنبال زن و مرد آدم ربایی است که با سرقت اموال یک زن و تهیه فیلم‌ سیاه از طعمه خود اخاذی کردند. پلیس احتمال می‌دهد قربانیان دیگری هم در دام متهمان گرفتار شده باشند.
کد خبر: ۱۳۲۵۷۱۰

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، روزهای پایانی هفته گذشته زن جوانی به شعبه چهارم بازپرسی دادسرای جنایی تهران آمد و از زن و مردی جوان که وی را ربوده و از او اخاذی‌ های سیاه کرده بودند، شکایت کرد.

پرونده با دستور قضایی به پلیس آگاهی تهران ارسال شد و شاکی در تحقیقات گفت: شش ماه قبل از خانه بیرون رفتم تا خریدهایم را انجام دهم. از اتوبوس و تاکسی خبری نبود و به‌خاطر عجله‌ای که داشتم با توقف خودروی سواری مقابلم، سوار آن شدم تا به خانه بروم. زنی جوان در صندلی عقب پایش را دراز کرده و نشسته بود و می‌گفت که پایش آسیب‌دیده و باید تنها بنشیند و کرایه اضافه را پرداخت می‌کند. به همین خاطر مجبور شدم روی صندلی جلو بنشینم. بعد از طی مسافتی او به بهانه این‌که جاده در دست تعمیر است، تغییر مسیر داد و ناگهان متوجه شدم در حال خارج‌شدن از شهر است. به راننده اعتراض کردم که او و زنی که مسافرصندلی عقب بود با چاقو تهدیدم کردند. آن زن چاقو را زیر گلویم گذاشت و تهدید کرد اگر سروصدا کنم گلویم را می‌برد. مرد آدم ربا کیفم که داخل آن کارت بانکی و رمز و 800 هزارتومان پول بود را همراه طلاهایم گرفت. بعد هم با تهدید و کمک همدستش از من فیلم‌ سیاه گرفت و مرا در همان حال رها کرده و فرار کردند. با تنی زخمی به راه افتادم که کشاورزی مرا یافت و به مرکز درمانی رساند.

در ادامه به شوهرم زنگ زدم و برای حفظ آبرویم به او گفتم تصادف کرده‌ام. وقتی مرخص شدم به خانه بازگشتم اما کابوس آن ماجرا هنوز با من بود. دو هفته بعد زورگیران به تلفن همراهم زنگ زده و تهدید کردند که باید پول بپردازم درغیر این صورت فیلم را در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنند و باعث می‌شوند شوهرم طلاقم دهد. از ترس چند مرحله برای آنها پول پرداختم اما اخاذی‌ های آنها تمامی نداشت. این‌بار 200میلیون تومان خواستن که نتوانستم تهیه کنم و موضوع را به شوهرم گفتم و تصمیم گرفتیم از متهمان شکایت کنیم. همزمان با جمع‌بندی این اطلاعات چهره‌نگاری از متهمان فراری در حالی انجام شد که تحت‌تعقیب هستند و احتمال می‌رود افراد دیگری هم در دام آنها گرفتار شده باشند.

حبیب ا... صادقی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران با تائید این خبر به جام‌جم گفت: زن و مرد شیاد به اتهام آدم ربایی، سرقت مقرون به آزار، تهیه فیلم‌ سیاه و اخاذی مرتبط با آن تحت‌تعقیب پلیس هستند تا بعد از دستگیری راز دیگر جرایم‌شان فاش شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها