جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از تشدید محدودیت‌ ها و اعمال قانون منع تردد میان شهر‌های قرمز و نارنجی از لحاظ شرایط کرونایی خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۵۱۱۵

به گزارش جام جم آنلاین، سردار سید تیمور حسینی با اعلام اینکه بیش از ۲۷۰ شهر در وضع قرمز و نارنجی قرار دارند، گفت: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا سفر «از و به» شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع است.

وی با بیان اینکه از لحظه‌ای که از سوی وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا به وضعیت ورود به موج پنجم اعلام شد؛ کنترل‌های پلیس درباره تردد‌ها هم تشدید شده است، افزود: همکاران راهور موظف به کنترل تردد‌های غیرمجاز هستند.

سردار حسینی با بیان اینکه همچون گذشته تردد غیرمجاز در شهر‌های نارنجی مشمول ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شود و در شهر‌های قرمز هم یک میلیون تومان جریمه دارد، گفت: در استان‌های شمالی هم محدودیت براساس رنگ بندی قرمز و نارنجی است.

وی خاطر نشان کرد با این حال از آنجا که شهر تهران به عنوان یکی از مبادی اصلی سفر به استان‌های شمالی قرمز است؛ خروج از تهران به سمت محور‌های شمالی ممنوع و مشمول یک میلیون تومان جریمه است.

حسینی تصریح کرد: تا زمانی که تهران از وضع قرمز خارج نشود، سفر به سمت استان‌های شمالی از تهران ممنوع است و طبق این روال سفر به استان‌های جنوبی تهران مثل قم و استان سمنان و مسیر‌های منتهی به آن هم ممنوع است و امیدوارم با همکاری خوب مردم این دوره هم وضع شهر‌های قرمز و نارنجی به حال زرد و آبی تغییر یابد.

جانشین پلیس راهور ناجا همچنین گفت: هفته‌ای یکبار گزارش وضع شهر‌ها را دریافت می‌کنیم و هر شهری که از وضع قرمز و نارنجی خارج شود خود به خود محدودیت تردد آن نیز برداشته خواهد شد.

منبع: خبرگزای صدا و سیما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها