روحانی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا:

شرایط از لحاظ واکسن کرونا از هفته آینده بهتر می شود +فیلم

رئیس جمهور گفت: شرایط کشور در زمینه واکسن روز به روز بهتر و بهتر می‌شود، البته اگر واکسن خریداری شده از برخی کشور‌ها به موقع به دست ما می‌رسید، شرایط بهتری داشتیم.
کد خبر: ۱۳۲۴۳۵۷

 
 
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛  روحانی در ادامه سخنانش در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به اینکه ویروس کرونا واکسن پذیره، اما غیر قابل درمان است افزود: با توجه به وضعیت بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها در اول مهر و کسب و کار‌ها و مشاغل خدماتی که با این موج کرونا مواجه هستند، باید سریع‌تر واکسیناسیون آن‌ها انجام بگیرد.

رئیبس جمهور ادامه داد: چنین چیزی وجود ندارد که ویروس دلتا داروی مشخصی داشته باشد و در مدت چند روز بتوان آن را درمان کرد، البته از طرفی این ویروس واکسن پذیر و گاهی از نظر ابتلا واکسن پذیری آن مورد تردید است، اما به هر حال واکسن تاثیر گذار و در تمام دنیا نشان داده شده است که به مقدار قابل توجه توانسته اند جلوی این بیماری را بگیرند.

 روحانی افزود: در کشور ما در مسئله واکسن شرایط‌مان روز به روز بهتر و بهتر می‌شود، البته باید واکسن بیشتری در اختیار داشته باشیم، اگر واکسنی که از برخی از کشور‌ها که پول آن هم پرداخت شده به موقع به دست ما می‌رسید، الان شرایط بهتری داشتیم.
رئیس جمهور تاکید کرد: پول واکسن خریداری شده پرداخت شده است، اما متاسفانه از ۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار دز واکسن خریداری شده مقدار کمی را دریافت کرده ایم.

 روحانی همچنین با اشاره به تزریق دز دوم واکسن کرونا افزود: در نوبت دوم تزریق با ازدحام روبرو شدیم و این مشکلات رفع شده است، با ازدحامی که مشاهده شده دیگر روبرو نیستیم و مردم به راحتی واکسن بزنند و اولویت‌ها نیز در این ستاد از قبل مشخص شده است.
 
تعداد بازدید : 20
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها