رییس اداره امور اصناف وتشکل‌های صنفی اداره کل صمت استان بوشهر؛

اعضاءجدید هیات مدیره اتحادیه مشاورین املاک و نمایشگاه‌داران اتومبیل شهرستان بوشهر مشخص شد

معاون امورصنایع و معادن سازمان صمت استان بوشهرگفت:

ثبت بنگاه های تولیدی استان تا دهم مرداد ماه

بنگاه های تولیدی استان بوشهر جهت شرکت درچهاردهمین جشنواره کارافرینان برتر ملی و استانی تا دهم مرداد ماه سالجاری فرصت دارند ثبت کنند.
کد خبر: ۱۳۲۳۸۹۴

 


به گزارش جام جم آنلاین بوشهر؛ معاون امورصنایع و معادن سازمان صمت استان بوشهرگفت: واحد های تولیدی استان بوشهر جهت شرکت در چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر در سطح ملی و استانی تا دهم مرداد ماه سالجاری فرصت دارند با مراجعه به وبگاه مربوطه ثبت نام کنند.

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر؛ حسن بحرینی افزود: جشنواره کارآفرینان برتر هرساله با هدف شناسایی، انتخاب و معرفی کارآفرینان در سراسر کشور انجام می شود و امسال نیز همانند سال گذشته این رویداد مهم در همه بخش های اقتصادی به ویژه واحد های صنعتی و معدنی فراخوان ثبت نام آن از 1/4/1400 آغاز وتا 10/5/1400 ادامه خواهد داشت.

بحرینی با اشاره به نقش مهم صنایع تولیدی در تولید و اشتغال اضافه کرد: فرآیند اجرای چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر با رویکرد اصلی شناسایی و معرفی بنگاههایی که با تکیه برنوآوری به رشد بالا در فروش عملیاتی و اشتغال دست یافته اند(از طریق بررسی عملکرد بنگاه ها) برگزارمی شود .

وی عنوان کرد: تمامی بنگاههای تولیدی استان می توانند با مراجعه به وبگاه چهار دهمین جشنواره کارآفرینان برتر در سال 1400 به نشانی karafarinanebatar.mcls.gov.ir یا www. Karafarinanebartar.ir نسبت به ثبت نام و تکمیل مدارک و مستندات مربوطه اقدام نمایند.

معاون سازمان صمت استان اعلام کرد: بنگاههای تولیدی استان می توانند جهت کسب اطلاع از جزئیات بیشتربه دبیرخانه این جشنواره مستقردر اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر مراجعه نمایند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها