در فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های این هفته، گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو شیائومی جایگاه نخست را از آن خود کرده است.
کد خبر: ۱۳۲۳۸۷۶

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۰ پرو که چندین هفته صدرنشین بود، و فقط یکبار، یک پله افت رتبه را تجربه کرده بود، این هفته دوباره در صدر جدول پرطرفدارترین گوشی‌های این هفته ماند تا نشان دهد گوشی با کیفیت و محبوبی در بین کاربران است.

گوشی‌های جدید پرطرفدار
بعد از گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو، در رده دوم جدول تلفن همراه، Tecno Phantom X که به تازگی معرفی شده، قرار گرفته است و به سطح محبوبی رسیده که سازنده قبلاً هرگز به آن نرسیده بود. ردمی نوت ۱۰ جایگاه سوم خود را نسبت به Poco X ۳ Pro حفظ کرده است، در حالی که Mi ۱۱ Lite در این هفته در جایگاه پنجم قرار گرفته است. طبق روال معمول چند هفته اخیر فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هفته، شرکت سامسونگ فقط در نیمه پایینی جدول نماینده دارد.

گوشی‌های Samsung Galaxy S ۲۱ Ultra و Galaxy A ۵۲ در رده‌های ششم و هفتم قرار دارند، در حالی که Poco F ۳ در موقعیت هشتم جدول قرار دارد. اما نکته جالب در رده بندی این هفته این است که نایب قهرمان هفته گذشته، یعنی گوشی OnePlus Nord CE در رتبه نهم قرار دارد، در حالی که Samsung Galaxy A ۳۲ رده‌ای بهتر از آخرین مکان موجود در جدول را کسب نکرد.

گفتنی است که در این رتبه بندی دیگر جایی برای Honor ۵۰ Pro و Realme GT باقی نمانده است، اما شاید بتوانند هفته‌های بعدی جایگاه خود را پس بگیرند.
 
۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۹ تیر ماه)
۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۹ تیر ماه)
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها